Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012
Åh vad häftigt! LÄngtar till min pålle kommer hem, få se om man kan känna något då!
Åh vad häftigt! LÄngtar till min pålle kommer hem, få se om man kan känna något då!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad glad jag blir! Har precis pratat med veterinären om läget och om hur vi ska göra.. Hoppas på att det gömmer sig något i den lilla magen!
Ja man kan ju alltid hoppas Isåfall blir det nog en kille hos oss för den verkar väldigt lugn. Igårkväll när hästarna fick kvällsmat fick jag känna några "puffar" mot handen, men inte alls så mycket rörelse som i din fina film. Hon är dräktig med sir oldenburg. Du har betäckt med warsteiner om jag inte minns fel?
Du hade rätt ang.hingst , är Warsteiner som är fader till fölis, skulle inte göra mig något om fölis får lite vita tecken från honom
Åhh! Sir Oldenburg, han är också döläcker ju!
Jag har också märkt det att när mamma häst får mat när hon kommer in i boxen blir det ett väldans hallå i magen på henne
Wrangler: Hur går det för Mackan?
Jo jag har lämnat in en motion och väntar på svar. Vid nekande beslut blir det överklagan upp till högsta instans och det vet vi ju hur lång tid det tar.