Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

hej har också ett sto som är betäckt med warsteiner och tyckte att förra åters föl förde liv i magen men denna slår allt ibland tror man att den ska komma ut av sig själv genom buken:eek::eek:
mitt sto är på dygn 295 idag:laugh:

Märta är nu inne på dygn 238 och Mini lever minsann rövare därinne emellanåt ;)

I förrgår stod hon och åt sitt kraftfoder i godan ro och helt plötsligt så hoppade hon högt :)

Här har vi nu gått från ingenting till VAX och droppande vit mjölk!!! :D:banana:

Och Mackan har dragit värsta brallrepan i hagen så jag var orolig att vattnet skulle gå....

kul att se din film för så ser mitt stos mage ut varje kväll jag tar in, man tror fölungen kommer ut genom bukväggen =) jag tippar på en hingst för min del men får se om teorin att vild i magen= sto stämmer för då har jag fel!!!:p

Då földansar vi igen! Heja!
:bump::banana::bump::banana::bump::bump::bump:

KL.
Min tjockis solar, underbart väder idag!:)
421358_10150584284316344_563156343_9102845_712544843_n.jpg

..trist när det töar och bajslera kommer fram.. det som gömms i snö kommer fram i tö..

Senast ändrad:

Här har vi nu gått från ingenting till VAX och droppande vit mjölk!!! :D:banana:

Och Mackan har dragit värsta brallrepan i hagen så jag var orolig att vattnet skulle gå....

oj äntligen!! :banana:

Vad spännande, nu borde hon ju kläcka fram den snart, om det inte redan är gjort förstås... :) Hoppas allt går bra!! (vad nervös jag blev helt plötsligt :o)

Puh....

Buckskin hingstunge med tre jättehöga strumpor och en.... minst sagt speciell bläs! Jag har ingen aning om var alla vita tecken kommer ifrån :eek: men han är urläcker!!!

Min pappa har döpt honom till Stig, efter sig själv. :cool:

Mamma Mackan är ganska trött och vill mest ligga o sova. Stig har problem att hitta tutten, typisk hingstunge :angel:

Har problem att ladda upp på pixbox :(

Här är ett fb album (hoppas det funkar)

Senast ändrad:

Och jag håller helt med IronWill, GUUUUD så söt och vilken häftig färg och massa vitt! :love:

Stort grattis! :laugh:

Supersöt!:love::love:
Vad är det man brukar säga: "Den som väntar på ngt gott..."

Stort Grattis!!:banana:

Ja underbart vacker Wrangler!! :love:

Håller med om bläsen, verkligen speciell!! Han tyckte kanske det var lite overkill med lykta:)

Senast ändrad:

förstod att ungen skulle komma när mjölken började droppa..

Stort grattis!!!!! Han är tokfin!! Ball minst sagt med sin bläs!:love:

Haha ja vad lika dom var!

Jag är helt fascinerad över Stigs bläs och blonda man (trots att han är buckskin!) :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 195
Senast: Bison
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 359
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 705

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?
  • Dressyrsnack nummer 18