Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder på våra dräktiga ston 2011/2012

Nu börjar jag bli trött på följa denna tråd. Säg åt era föl att komma ut NU!

:rofl:

Blir så förväntansfull så fort nån skrivit här också är det ingenting som hänt. :D Säg åt era brudar att klämma ut sina barn nu! :D

Tardee verkar göra skäl för sitt namn (tardy = senfärdig på engelska) :devil: :D

Varje morgon när jag går in och ser att du gjort ett inlägg tror jag att nu har hon minsann fölat! :D

Har följt denna tråd länge nu utan att skriva något. Håller bara med här också! Dags att klämma ut fölen!

Tardee verkar göra skäl för sitt namn (tardy = senfärdig på engelska) :devil: :D

Varje morgon när jag går in och ser att du gjort ett inlägg tror jag att nu har hon minsann fölat! :D

Det här är ju visserligen hennes första föl hos mig, men japp - jag har tänkt precis samma sak många gånger om sedan jag fick hem henne :p

kl

Hehe ja jag försöker uppdatera lite då och då (mest av tristess och gnällbehov kanske...) så ni inte tror att nåt har hänt. När fölet väl är här lär det bli bildbomber både här och i välkommentråden... om det nu är nåt föl där, det kanske är en cykel? :angel:

Det här är ju visserligen hennes första föl hos mig, men japp - jag har tänkt precis samma sak många gånger om sedan jag fick hem henne :p

kl

Hehe ja jag försöker uppdatera lite då och då (mest av tristess och gnällbehov kanske...) så ni inte tror att nåt har hänt. När fölet väl är här lär det bli bildbomber både här och i välkommentråden... om det nu är nåt föl där, det kanske är en cykel? :angel:

med detta tempo är det nog en snigel eller sköldpadda;)

haha nää, nu ska ni inte vara såna (hon kanske hör och kniper ihop i flera veckor till :eek:) ;)
Hon är faktiskt bara på 343 dygn än så länge om jag räknat rätt lite snabbt här nu :)

Kanske firar hon Sveriges silvermedalj idag med ett litet föl ??? (tipsa henne!!):D

Kvällens resultat so far: grannen som dragits omkull på cykel av sina kopplade älghundar en bit här ovanför och fick åka ambulans till sjukhuset. Tur jag ligger i stallet för ingen hade hört honom annars...

Stoet mumsar och äter glatt på sitt kvällshö.

Oj ja det var tur! Hoppas allt är med med honom trots krashen!

Tardee mumsar gräs som ingenting... juvret är dock ännu större nu. Hon har inte bråttom...

Med det namnet undrar man ju om hon var sen själv till världen?

Namnet Tardee kommer från hingstlinjen bakom så det har nog inte med det att göra :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 166
Senast: Bison
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 346
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 638
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 687

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka