Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har frystorkad råmjölk om du behöver, PMa om du vill ha mitt nummer, det är bara att ringa närsom.
När jag blandade med Stellas kassa mjölk fick jag upp den tillsammans med det frystorkade till 22-24 på mätaren.
Återkommer snart för att svara på alla sinlägg rörande min lilla bebis.
vi kan nog tänka oss att åka förbi Stella och hämta det eller hur Charlottee? inte alls för att se fölis eller så
.. ett skolexempel som tyvärr läcker råmjölk.
Snälla vet någon var jag kan få köpa råmjölk??
Jag har pratat med min seminvet. och hon visste ingen nyfölad nu utan bad mig höra hos större stuteri. Så nu ringer jag runt för glatta livet! men verkar vara svårt att få tag i folk
Äntligen! Grattis och hoppas allt går fortsatt bra!
Sen jag skrev igårmorse har det hänt grejer här. Stoet vi vakade på hade kraftiga värkar i 3,5 timme igår fm, sen la hon av. På eftermiddagen märkte jag att Penny plötsligt satt vaxproppar och hade mjölk - från att ha haft vatten dagen innan. Så det blev till att vaka på två. Kände dock på mig att Penny var mycket nära då hon vid tidigare fölningar vaxat endast ett par timmar tidigare; och jovisst, strax efter 12 inatt så kom han efter lite möda; Escania's Blackjack Pine. Ganska medtagen först och med lite andningsbekymmer. Fick masserat och tvingade upp honom på benen och fick honom att dia, sen piggade han på sig fint och har nu varit ute hela eftermiddagen. Han är väldigt vacker, mamma upp i dagen. Jag är så ledsen för att han inte är ett sto, det är hennes 8e hingst och hon är nu 22. Vi får nog inga stoföl från henne. Men göra fina bebisar, det k