Bilder på stubbmanar

Sv: Bilder på stubbmanar

Det tror jag nog att du vågar, blir det fult så är det ju bara att låta den växa ut igen :)
Finns inget fulare än en man som är både halvlång och stripig :devil:

Såklart du ska! Fram med en bild på hur han ser ut nu så får vi göra en bedömning! (du kommer nog få svaret "klipp!" hur han än ser ut, från min sida;) )

mja...det verkar ju som ni iaf hittills är eniga om att jag ska lägga undan saxen och låta honom vara;) Det blir väl så, men jag ska göra allt som står i min makt för att få den att ligga på samma sida! *springer ut till stallet med snoddar och borste i högsta hugg*
Om man vill få över manen på ena sidan brukar det fungera väldigt bra att göra vanliga flätor och låta dem sitta i 2-3 veckor. När du tar ut flätorna ligger manen kvar åt det hållet. Jag har lagt över manen på ett flertal hästar på det viset och då har det ändå varit hästar som knoppades så de hade bara en handsbredd lång man.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 454
Senast: Trassel12
·
Kultur Är det någon som är sugen på att haka på en Buke-variant av Clara Lidströms (underbaraclaras på Instagram) fotoutmaning Fånga februari...
16 17 18
Svar
355
· Visningar
16 920
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 947
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 858
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka