bilder på era shettisar med selar

BulletForMyValentine

Trådstartare
Jag är på jakt efter en ny sele till shettisen men vet inte om ja ska ha en empathybrösta eller en rak brösta. Så nu vill ja se bilder på era selar/bröstor sitter på era shettisar:). För att kunna jämföra lite vad som skulle passa bäst på min pålle.:p

så in med bilder!

sen vill ja ha lite tips på butiker/internetshoppar som säljer selar:bump:

//B

kan försöka fixa bilder på pålle senare dag eller imån...

Sv: bilder på era shettisar med selar

Fransk brösta:
sigge4.jpg

DSC09221.jpg

Loksele:
DSC09279.jpg

(draglädret inte riktigt utsträckt)

Rak brösta:
Masse5.jpg

hej jag ska fixa en loksele till vår shettis har ni någon uppfattning om kvalitén på driveouts lokselar? :confused:
jag ska ha loksele då lillkillen drar in veden till huset ochjag tror att det passar honom bätttre i hans lite tyngre jobb.

Oj, den franska bröstan såg ju riktigt bra och fin ut. Men smakar det så kostar det?

Den kostar runt 2000:- lös. Men köper man en Idealsele från www.selar.se kan man byta ut den vanliga bröstan mot en fransk för några hundralappar extra.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 161
Senast: Juli0a
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 764
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·
L
Hundavel & Ras Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 053
Senast: NOC14
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg