Jag funderar ärligt talat på att spara pengar som en galning, ta tjänstledigt ett år och komma ned med mina två gulingar...
Men åh Jaaaaa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar ärligt talat på att spara pengar som en galning, ta tjänstledigt ett år och komma ned med mina två gulingar...
Det är förvånansvärt lite bilder och filmer i den här tråden. Satte jag fel titel på den?
Här kommer en liten film när jag tömkör min häst utan tömmar ute i "terrängen". Tycker hon är väldigt lydig men det beror väl på att hon inte orkar springa nånstans. Det orkar förvisso inte jag heller.
Sommartid gillar han matte för hon öppnar till gräsmattan
Men åh Jaaaaa
Måste bara hitta boende och stallplats. Tänker mig typ liten pytteetta och lyxigt stall med ridhus. Kanske hos @Wilisia
Gör dig beredd på att min mamma kommer från Norrland (dvs Halland) för att avguda dina hästar då bara
De två översta filmerna är från runda ett och mittdelen på banan är från runda två. Jag flyttade filmaren till runda två så hela banan kom med.. Smart va!! så blir det när man inte har zoom
Ja, kom och bo hos oss @Habina