Bilder och filmer 2016

Det är förvånansvärt lite bilder och filmer i den här tråden. Satte jag fel titel på den? :laugh:

Här kommer en liten film när jag tömkör min häst utan tömmar ute i "terrängen". Tycker hon är väldigt lydig men det beror väl på att hon inte orkar springa nånstans. Det orkar förvisso inte jag heller. :angel:

https://www.instagram.com/p/BDJJh-Ni3No/

Du o jag speedy :D känns som att jag måste ha snöre som bor en åker från E22. I Halland var det bättre. Även om han sprang hem en gång när vi mötte en älg o inte hade ngt huvudlag o jag råkade klanta mig lite :angel:

@the_connemara Epona gillar sin matte...och morötterna som hänger ihop med matte. Numera gnäggar hon alltid lite käckt när jag kommer och jag behöver inte springa och hämta henne längst bort i hagen. Tänk vad lite godis kan göra. ;)

Sommartid gillar han matte för hon öppnar till gräsmattan :p

Kan hända att den lilla taxen kommer gilla sin matte lite mindre i sommar för jag är inte helt säker på om jag vågar släppa henne i gräshage med tanke på omständigheterna. Hon blev ju smällfet förra sommaren av att gå i gräshage dagtid. Frågan är bara hur jag ska kunna hålla henne på rätt sida av stängslet. :crazy:

Nä inte alls.. Inte på detta viset, han ligger ju bara på i handen, hellre det än att dom inte tar tag... Ja om man vill rida mer än 100 klass då

Du skulle sett oss på träningen, då var det läskigt för då var han myrslok samtidigt :angel:
Men jag har inte kunnat rida ut och galoppera på hela vintern förrän jag kom ner hit.
Ja han var jätteduktig :love: bara andra starten i hans liv, första var ju på Öveds i somras.

De två översta filmerna är från runda ett och mittdelen på banan är från runda två. Jag flyttade filmaren till runda två så hela banan kom med.. Smart va!! :D så blir det när man inte har zoom ;)

Jag blir dock grön av avund när jag ser vädret och underlaget... :arghh:

Har fått klagomål om lite bilder i tråden... :angel:

160123_003_56bf2f732a6b2202b48a434b.jpg

Liknande trådar

Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
25
· Visningar
1 571
Senast: ii-ssa
·
Trädgård & Växter Den här busken växer under ett äppelträd hos mig. Ser ut att ha varit där några år men har negligerats (ber om ursäkt busken). Plötsligt...
2
Svar
30
· Visningar
1 210
Senast: Pinus
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
406
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama