Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sådan har jag aldrig haft däremot. "ta i trä"
Det har pratats om att arrangera terränghoppning på Åresjön, men det har hittills stannat där. Så det är inte så tokigt som du kanske tror.
/Lady_S
Det har pratats om att arrangera terränghoppning på Åresjön, men det har hittills stannat där. Så det är inte så tokigt som du kanske tror.
/Lady_S
Men fy! Hur gick det?Efter att ha gått igenom isen med två hästar samtidigt undviker jag is...
Fast jag är ju ändå inte ute och kör transport vintertid.
Men fy! Hur gick det?
Jag är också skeptisk till isar, så jag ger mig bara ut om isen är tjock(!), typ en halvmeter...
/Sussi
Skönt att det gick så pass bra som det gick!Det gick bra i slutändan, tack vare kloka hästar... Hampus stod 45 min i vattnet med bakbenen på botten och frambenen över iskanten. Han fick feber men hämtade sig efter några dagar. Habina gick bara igenom med ett ben, däremot på djupare vatten, så hade hon inte legat stilla hade hon bara blivit 8 år istället för 14 år...
Det är nästan 20 år sedan men jag ryser fortfarande vid tanken på is som brister...
Eller hur!? Jag har galopperat på en strand en gång, och den stranden var inte många galoppsprång lång!"funderar väldigt mycket på att starta en visomhatarstrandgaloppbilder tråd..."
Nej jag är inte avundsjuk, @Wilisia, och nej jag vet inte var den gröna färgen i mitt ansikte kommer från!
Eller hur!? Jag har galopperat på en strand en gång, och den stranden var inte många galoppsprång lång!
/Lady_S
Alltså ni får boka in träningsläger hos oss. Stranden ligger ungefär 15 min körtur bort!
Fast när jag väl sparat klart lär jag vara pensionär eller så är Skåne under vatten.