Bilder och filmer 2016

Vill man se filmsnutten från torsdagens terrängträning och är blockad från min fb :angel: kan man gå in på Instagram och söka på hillsbon.

Det har pratats om att arrangera terränghoppning på Åresjön, men det har hittills stannat där. :) Så det är inte så tokigt som du kanske tror. ;)

/Lady_S

Efter att ha gått igenom isen med två hästar samtidigt undviker jag is... :nailbiting:

Fast jag är ju ändå inte ute och kör transport vintertid. :p

Efter att ha gått igenom isen med två hästar samtidigt undviker jag is... :nailbiting:

Fast jag är ju ändå inte ute och kör transport vintertid. :p
Men fy! :eek: Hur gick det?

Jag är också skeptisk till isar, så jag ger mig bara ut om isen är tjock(!), typ en halvmeter... :o

/Sussi

Men fy! :eek: Hur gick det?

Jag är också skeptisk till isar, så jag ger mig bara ut om isen är tjock(!), typ en halvmeter... :o

/Sussi

Det gick bra i slutändan, tack vare kloka hästar... Hampus stod 45 min i vattnet med bakbenen på botten och frambenen över iskanten. Han fick feber men hämtade sig efter några dagar. Habina gick bara igenom med ett ben, däremot på djupare vatten, så hade hon inte legat stilla hade hon bara blivit 8 år istället för 14 år...

Det är nästan 20 år sedan men jag ryser fortfarande vid tanken på is som brister...

Det gick bra i slutändan, tack vare kloka hästar... Hampus stod 45 min i vattnet med bakbenen på botten och frambenen över iskanten. Han fick feber men hämtade sig efter några dagar. Habina gick bara igenom med ett ben, däremot på djupare vatten, så hade hon inte legat stilla hade hon bara blivit 8 år istället för 14 år...

Det är nästan 20 år sedan men jag ryser fortfarande vid tanken på is som brister...
Skönt att det gick så pass bra som det gick! :heart

/Lady_S

12806050_435275673336416_3395998999210456703_n.jpg
''
xiHlKhzxe9tIV4SS2lq6DtY0qwHsekq00znq_gg6Ckc

För alla som inte hittar till min tråd, så här jag här en bil från förra veckans galoppass.

Det är förvånansvärt lite bilder och filmer i den här tråden. Satte jag fel titel på den? :laugh:

Här kommer en liten film när jag tömkör min häst utan tömmar ute i "terrängen". Tycker hon är väldigt lydig men det beror väl på att hon inte orkar springa nånstans. Det orkar förvisso inte jag heller. :angel:

Liknande trådar

Hundträning Tänkte göra en tråd för dem som ska springa muddypaws nu kommande helg och sen nästa år. Om man vill styra upp en buketräff alt visa...
2
Svar
25
· Visningar
1 571
Senast: ii-ssa
·
Trädgård & Växter Den här busken växer under ett äppelträd hos mig. Ser ut att ha varit där några år men har negligerats (ber om ursäkt busken). Plötsligt...
2
Svar
30
· Visningar
1 210
Senast: Pinus
·
  • Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
406
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama