Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

Vilka fina bilder!

Du råkar inte ha några på sista startande i klassen..? Typ 522, tror jag numret var. :)

Tack!

Känns detta bekant?

Be_My_Girl_xx-1453.jpg

KL
Fastnade på några bilder på lördagen i Flyinge, då mina föräldrar var och hälsade på.

Dressyr, vet int om jag duckar för grenarna eller vad jag håller på med :p

Förvänd galopp

Hmm... Ryttaren kanske "hjälper till" aaaaningens för mycket ;)

Men häst ser rätt nöjd ut ändå

Jag har fått fler bilder från Mantorp!
Passar på att tacka för alla gratulationer tidigare i tråden också :bow:

5i49qPSw1vOCjocKIgaQJa8HC_okuCPCT1Lu1yOJuTo%2Cds7uQcxMNeX2rv7z8zaiLjwWCOszPR5jU80IdvQKOdM

ur5zVqyj78AJpbrT2zgJ5NXZB1TfXkDFKsAbERKVgEg

m75R0HOuV3coGGYIhf6Ax6Y4fEmeDgUtX4MP3-SSl-4

RUbm9cu-wATNKxRsUPjZ9lywveEzUvXEpODDHlq2Mos

uPg0eod_KRBnDZFAU5Kn-cMVmPzMOH2f_V5JkATcDQo%2CN4WwynFMvO_oiTO2OXFPYG8w1ZW80vvltJ5rKDK7ZUs

Min 3åring fick skor runt om för ett par dagar sedan, hon sliter extremt mycket på sina hovar när hon går utan så hovslagaren tyckte att det var dags med skor igen, medan det fanns något litet kvar att spika i.

För att fira detta gick jag med henne till en liten vattenhåla (hon går ju på bete sen maj) bara för att se hur hon reagerade.
Hon reagerade som "vanligt". Först två gånger hoppade hon åt sidan för att sen försöka vända, när det inte gick(matte har lärt sig dessa två hopp), gick hon rakt ner.
Sen gick vi ner på olika ställen, vi travade i vattnet, gick en runda i skogen och sen tillbaka ner igen ut att blinka.
1005185_10151801304840030_1219299958_n_zps0c73f3ef.jpg

Visst lyckas jag maskera hennes enormt tjocka mage också på bilden....iallafall lite :p
Hon går på naturbete....

Om tre veckor- en månad är det dags att sätta igång tjockisen!

Han är jättefin, vilken pärla! Och grattis till framgångarna.

Hur mår allas vår kamel? Såg att han värmde upp sig själv häromdagen, hade han avsatt sin ryttare innan eller bara smitit likt den ninja han är? :angel:

Jag och unghästen (6-åring under utbildning som har lite för många egna idéer på terrängbanan än så länge) fastnade på bild i Flyinge. Från bild 263 och framåt, det syns nog att han slingrade sig en del (och hans fightingface går inte att ta miste på, det slog mitt för en gångs skull :angel: ).

prallan: Tack :)

Tack! Ja han är verkligen definitionen av pärla :D

Hur mår allas vår kamel?
Fysiskt eller psykiskt? :rofl:
Han är totalt stollig numera den gamle hästen. Väldigt glad och väldigt full av idéer.
Han passade på att värma upp sig medan jag byggde hinder. Han skulle bara våga avsätta sin ryttare, då blir han nr 2 i stallet :devil:

Det är en liten lek vi brukar ägna oss åt annars också, han springer före och jag efter, men den här gången trodde jag aldrig att han skulle låta sig fångas O_o

Men han är hur som helst svinfin och ska gå Åkerbo nu i helgen!

Vilka otroligt fina bilder du tar!

Rostkaptenen> Väldigt tjusig häst!

Prince Fair> Väldigt tjusiga!

Kände på mig att jag hade en bukefalist vid min sida på prisutdelningen! Kul å se bilder på fina hästen med!!
Jag å balkis jagade väl på så gott vi kunde där bakom, men blåa roestter är också jättefina!!

Grattis!! =)

Haha ja en bit in i prisutdelningen hade du det iaf :D Så typiskt mig att vara sist på plats...
Tack :) och grattis till dig med :)

Jag var iväg på pay and jump i alingsås... hästfan gjorde några försök att stanna och resa sig mitt i banan.. men han fick stryk och ett par rytningar så gick han fint i andra klassen sen..

Väldigt bra bana med bank, pulvermangrav och vatten i alla klasserna skulle fler ha!! .. Här är några bilder från 60cm när jag gick banan.. :D

969115_10151764233226797_1427439547_n.jpg

970427_10151764233436797_1413457067_n.jpg

1094784_10151764233571797_5166620_n.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 445
Senast: Karminnie
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 568
Senast: Zuzzi
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 996
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 683
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken försäkring?
  • Valp 2025
  • Inkorsningsmetod