Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fast blir det kallt så blir det lagom fast i marken för att hoppa , är så blött nu att man kan skrapa av gräset med rötter och allt med skon. Så försöker man hoppa blir det garanterat långa broms märken före stocken och en lerig Buck efter hindret
Ja, det är ganska besvärligt när man inte har någon självklar hästskötare, jag har samma problem själv. Oftast löser det sig men ibland får man stå över
Vi kanske kan hjälpa varandra om vi ska åka på samma tävlingar/träningar?
Idag löshoppade vi igen, gick mycket bättre! Han var inte alls så övertaggad som sist utan nu brukade han lite mer allvar! Hoppade lite högre idag oxå, låg på ca 110 - 115cm mot slutet.
Om ni ska på träningar/tävlingar åt mitt håll (Mjölby/Mantorp) och behöver hjälp så kan ni hojta till. Jag har ofta en hand över och har både videokamera och vanlig kamera.
Hästmänniskan
Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt.
Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
Hästmänniskan Det är aldrig slöseri med rätt tränare. Det är svårt att rida, även som erfaren ryttare så är det inte lätt att rida i den bemärkelsen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.