Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

Jag kanske kommer och kollar i Mantorp, men jag startar inte själv. Har känt mig lite tveksam till fälttävlansstart med henne efter operationen för struppipning. Men igår var vi på ytterligare ett återbesök och veterinären sa att allt såg toppenfint ut, så jag har anmält mig till fälttävlan i Mantorp om en månad istället :). Så nu får vi ligga i hårdträning! Lycka till ni som startar i Mantorp. Säg vad jag ska hålla utkik efter för några fina ekipage.

Du menar sådana här :sneaky:

NM CIC** Duseborg 2002

10424_146567461796_6371948_n.jpg

Öveds CIC** 2004

10424_146579121796_5219663_n.jpg

10424_146579126796_4589736_n.jpg

Eller

Marbach CIC3* 2005

215137_5562381796_3743_n.jpg

Bonn CIC3* 2005

2625_70884876796_5126218_n.jpg

Jag hoppas snart jag får uppdatera med en vit, han susade iallafall obehindrat över Hermanstorps * vattenhinder i går..och i torsdags hemma hos Viktoria C på tal om vattenskräck alltså .. hopphäst som han är har det varit lite misstänksamt att hoppa över nått och i vattnet :D

Vad roligt att se ;) Har ju hoppat en del av dem själva. Kommer så väl ihog stocken ner i vattnet i Bonn! Den var stor!

Vi är inte så fina för tillfället.. dressyren är katastrof..vi har inte ridit nån dressyr alls på hur länge som helst.. huvudet rätt upp :D Men jag har några dgr på mig..

Vi är inte så fina för tillfället.. dressyren är katastrof..vi har inte ridit nån dressyr alls på hur länge som helst.. huvudet rätt upp :D Men jag har några dgr på mig..

Precis som jag och mina grabbar då! Great minds think alike, det är ju ändå inte förrän på lördag hästarna måste gå att styra innanför staketen... :D

Fast jag menar verkligen hur länge som helst..typ på sista tävlingen i augusti förra året hahaha

Äh, du säger alltid samma, precis som dom i grundskolan som alltid sa "har inte pluggat nånting" och sen satte de alla rätt på geografiprovet :meh: precis som om man kan alla Europas huvudstäder från födseln...

I wish :D

Men jag känner att dressyren är inte det viktigaste just nu ändå ;)

Är det bara jag som faktiskt tycker dressyren är rolig?:-P känner mig tantig. Igen. :-P

På tal om nått helt annat.. En sandlådehäst har gått i Aachen idag!! Hur coolt som helst :D

Är det bara jag som faktiskt tycker dressyren är rolig?:-P känner mig tantig. Igen. :-P

Fast är det inte den som sätter dressyren som brukar vinna?:devil:

Hörde nån ft-ryttare förra året som skröt om att hon hade nollat både terrängen o hoppningen men det blev ingen placering eftersom dressyren gick skit. "Men dressyren är ju ändå inte viktig"

Vilket pucko tänkte dressyrkärringen i sitt stilla sinne..:p

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 448
Senast: Karminnie
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 568
Senast: Zuzzi
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 996
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 683
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka