Bilder och filmer 2013

Sv: Bilder och filmer 2013

Äh, du säger alltid samma, precis som dom i grundskolan som alltid sa "har inte pluggat nånting" och sen satte de alla rätt på geografiprovet :meh: precis som om man kan alla Europas huvudstäder från födseln...

Jag tror att du har rätt..:D

För att hon är en av de hästarna som är med i allra första sandlåde-inlägget! Som skulle gå Breeders det året. Om jag nu minns rätt iaf :cautious:

För att hon är en av de hästarna som är med i allra första sandlåde-inlägget! Som skulle gå Breeders det året. Om jag nu minns rätt iaf :cautious:

Japp det gör du.. Bettibets = mamma Herta

Helt sjukt imponerande ritt måste det varit i Aachen.. Staffan strör ju inte lovord omkring sig hursomhelst men "en ny stjärna har tänts"!

För oss var det mindre imponerande idag.. Dressyr som man kunde förvänta sig.. lite slarvig i hoppningen och sen fick jag utgå i terrängen vid hinder nr 10 hepp!!! Han var inte alls lik sig, ingen hemma alls och höll på att gå omkull på ett par hinder ?? Han som är superförsiktig annars och alltid är med sas.. men när vi kom till tillbaka till transporten och jag sadlat av så kissade han värsta niagara fallen.. kan inte säga att det berodde på det, men vi åkte halv åtta i morse och red terräng ca halv sju och han hade inte kissat en enda gång.. banan var ändå relativt enkel, inga direkta konstigheter, mer åt debutant hållet (om man ska jämföra med banorna söderut) förutom vattnet!

Men kul som alltid att träffa massa folk från norrut som man inte ser så ofta :)

KL
Superkul att det är så många svenska FT-ryttare på gång! Förhoppningsvis kommer det att ge ett större intresse och kunna bredda sporten här i vårt lilla land :)

Fio: Trist med dagens tävling, Flyinge nästa?

Rebecca: Äsch då! Jag tycker också dressyren är kul! Har ju till och med varit dressyrtant på heltid back in the days :angel: Fast man kommer inte riktigt upp i samma adrenalin som i terrängen :sneaky:

Jag tycker också om dressyr :D

Och bara för att inte blir för OT så kommer här en film från dagens dressyrtävling, där vi vann på 78,67%. :) Faktiskt inte så nöjd med ritten men något rätt måste vi ju ha gjort :p

http://youtu.be/Sq27wINqICo

Nä jag åker till Ljuslingsbacken, men rider nog 90 klassen där istället för 100 klassen.. känns inte jättebra att ge sig på den svåra med dagens resultat i bagaget! SEN är det Flyinge!

Trist att jag missade dig, Fio!

Jag är tillbaka på tävlingsbanorna nu, Jocke har pensionerats efter skador och jag har köpt en femåring att börja om med.

Jättepeppigt!! :bump::bump::bump:

Tack! :) När jag började rida henne imponerade hon inte särskilt men nu utvecklas hon fantastiskt bra! Känns roligt och spännande att ha en sån fin häst! Hur går det med din 5-åring? Ses vi på Åkerbo i augusti?

Vilken var du iväg med, den ljuse eller mörke?

kl

Bara för det gnällts om gamla bilder, dessa är bara en månad...:p

FORGcanter_zps4f12278b.jpg

FORFditch_zps8d3c5667.jpg

Vilka poäng!!!! Fantastiskt!!!

Kan jag ju drömma om :( kanske ska börja med att tycka dressyr är kul :p

Hade jag fått såna poäng hade jag också tyckt att det var kul! Mindre kul att komma sist och hästen hasar omkring som en låghalt kamel med nackspärr... (Vilket ju är mitt fel som inte kan rida, men det gör det ju inte roligare direkt)

;)

Mindre kul att komma sist och hästen hasar omkring som en låghalt kamel med nackspärr...
;)

Känner igen det där :p

Har ändå ansträngt mig, lagt ner massa pengar på träningar och beridare, inte f@n hjälpte det :meh: totalt talanglös :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 732
Senast: Karminnie
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 583
Senast: Zuzzi
·
Western Kommer antagligen ångra det här djupt om några dagar men passar på att posta filmerna medans jag fortfarande har modet uppe:crazy...
2
Svar
28
· Visningar
3 998
Ridning Har ett sto som jag haft på foder nu i ca tre månader och som när jag fick henne var riden, men inte särskilt skolad åt något håll. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 684
Senast: Skugga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka