Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

ja fast just den meningen "du ar sa sot", brukar fa super marodoren att komma fram, da sitter han liksom och gnager pa handen en 0.5 sekund senare, sitter fast i haret och biter sa det star det harliga till eller rejsar runt huset med nagot olagligt i munnen (och tycker det ar skitkul att man inte far tag pa honom). Fast vi tycker han ar bast :D (och sa ar det ju ratt underhållande också ;))

*knapplån*

Vi har varit ute och åkt tåg nu i jul eftersom sambon jobbade borta över jul och vi hade ingen som vi litade på som kunde vara kattvakt så de fick hänga på helt enkelt.
Jag var en superstolt matte för att under halva resan satt minstingen stilla på transportburen och tittade ut. :love:
Varför sitta i bur när man kan njuta av utsikten?

67ffe08c6d4711e3a84b12ec4dc1b49e_7.jpg

va sott :D

ja det dar med kattvakt kan vara problematiskt, vi har san tur att vi har en helt underbar granne som ska titta efter varan nar vi ar borta over nyar. Hon bor bara nagra hundra meter nerfor gatan (men han kan inte vara hemma hos dem, for da har dem varken gran eller nagra andra dekorationer kvar nar vi kommer tillbaka :D) och ska ga over och mata honom och sa "jag tar med mig lite arbete over sa han far lite sällskap i nagra timmar varje dag, och sa far du visa mig hur selen fungerar ordentligt sa jag kan ta med han ut" :love:

Senast ändrad:

Härligt att h*n gillar tågresa!:)

Mina skulle inte uppskatta en Kustpilenresa på samma sätt misstänker jag...

Vad måste man göra för att få lite kli och klappar här??
5cf463b06e6511e396de1272f6124746_6.jpg

(och ja, hon älskar att ligga med baktassarna så långt isär som möjligt så att man når ordentligt :o)

Alices nya polare :D
361939826e3d11e3b0200a0be15ccd82_6.jpg

Alices alla julklappar
fa30f4486caf11e399640a1d45177a7a_6.jpg

... trodde hon iallafall.

Det lilla pipodjuret. Har han lugnat ner sig en aning kanske nu när han blivit lite äldre? Nej, det har han inte. :p

Luna var väldigt lik våran Smokie! Älskar svartsmoke!

En gammal bild, men hon är sig lik. Lilla tanten, blir nio nästa år.

Jobbiga fröken Holiday är billig just nu om någon vill ha sömnproblem, sticksår och hörselskador. Kattskrället låg och pratade i sömnen och kloade mig i benet hela natten :rage:

Jobbiga fröken Holiday är billig just nu om någon vill ha sömnproblem, sticksår och hörselskador. Kattskrället låg och pratade i sömnen och kloade mig i benet hela natten :rage:

En sådan sötnos skulle jag kunna ta hand om, är hörselskadad så en pratande katt skulle inte störa mig alls om nätterna och enligt min lilla kisse så sparkar och rör jag mig visst för mycket om natten för att hon ska kunna ligga där :o så skicka henne när du känner att du inte kan stå ut längre :angel:;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
968
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
554
· Visningar
12 952

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka