Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

"Okej okej, jag har glitter överallt, vi har tagit julbilder och filmat...var faaaaan är godiset du lovade mig?!"

993536_10152140073710972_443074614_n.jpg

Jag har oxå en sån katt.... :banghead:

Min tvättställning har börjat antaga en konstig sned form efter alla vältningar...

Jag tror att i Sodas värld är målet uppnått när den välter. Han brukar i alla fall belåtet ligga högst upp på högen och se nöjd ut då. Värst är det när jag hängt tvätt, för det är suuuperkul att försöka klättra upp i tvätten så den ramlar ner. När all tvätt är nerdragen kan man leka med den roliga ställningen, och när det rasar ihop är det mission accomplished..

Ja, y står för golden. n står för svart och 24 för att den är spotted.

Mina tjejer har a 24 som är blå spotted och b 24 som är choklad spotted.

EMS-kod kallas det :)

Stiligt! :D

Asko, låter hon bli julgranen? Vi vågade inte ha julgran i år med tanke på huliganen... :(

Stiligt! :D

Asko, låter hon bli julgranen? Vi vågade inte ha julgran i år med tanke på huliganen... :(

Faktiskt så gör hon det, som du ser på andra bilden så har vi hängt alltihopa en viss längd upp från golvet. Hon skulle inte nå om hon inte hoppade, och tydligen har hon inte lust att hoppa in i en taggig gran :D

gul_zebra: För att vara jäääättemiserabel så ser han väldigt söt ut! :love:

Skönt! Fröken göken här hemma kan inte låta bli någonting, är ganska säker på att hon skulle hänga och dingla i en gran :p (innan den skulle välta över henne ;)) Förhoppningsvis har hon mognat lite till nästa jul :D

*KL*

Stilstudie på Luna när hon håller på och svälter ihjäääääl medan hon väntar på att matte ska få ändan ur vagnen och ge henne mat ^^

Lite småsur kanske
4225863_orig.jpg

Väntar och väntar (ignorera dammtussarna :o)
1796316_orig.jpg

Kom igen nu då matte! jag är huuuuungrig :d
1780379_orig.jpg

Skönt! Fröken göken här hemma kan inte låta bli någonting, är ganska säker på att hon skulle hänga och dingla i en gran :p (innan den skulle välta över henne ;)) Förhoppningsvis har hon mognat lite till nästa jul :D

... Nu blev jag lite fundersam, vi klädde faktiskt granen idag så hon har inte fått chansen att bekanta sig så mycket med den och imorse välte hon en stor krukväxt ... :cautious:
Knacka på trä, vi har iallafall inget i glas hängande i granen och knöt en liten kotte på en stol som hon kunde roa sig med istället :angel: Hon lider ingen brist på leksaker iallafall!

Smulis: Oj det där var en liten småsur hungrig tant :D Men gud vilken vacker färg :love:

Senast ändrad:

Haha ja hon tror att hon svälter ihjäl om hon inte får sin älskade blötmat på en gång trots att hon har en skål med torrisar som hon kan knapra på om hon känner för det :D Gullungen :love:

@Alexandra_W
Tack! :)

Haha ja hon tror att hon svälter ihjäl om hon inte får sin älskade blötmat på en gång trots att hon har en skål med torrisar som hon kan knapra på om hon känner för det :D Gullungen :love:

@Alexandra_W
Tack! :)

Hon väntar ju ändå ganska "tålmodigt". Här snos det runt benen frenetiskt, och springs i överljudsfart mellan matte och skålen, matte och skålen - och det är samma läge här, det finns alltid torrfoder framme.

*KL*

Hunden som inte alls fungerade med Soda från början, och i flera månader fick hållas separerad från honom, och sen ännu längre tid med munkorg - nu fungerar det inte bara, utan de har utbyte av varandra med. Och Soda har sista ordet ;)

http://youtu.be/psabon9zDOE

:D

Tyvarr har jag slangt det som blev kvar av brachiosaurusen :o den var inte särskilt stor fran borjan iaf ;) och dem andra delarna har jag varken sett eller velat pillat efter :crazy:

Har ar en julbild pa marodoren i alla fall :D han fick en promenad i skogen som julklapp idag! Men nu ligger han mest och myser pa sin julfilt framfor brasan :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
968
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
554
· Visningar
12 952

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka