Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

:rofl::laugh::banana:

Ge honom inte några boxhandskar i julklapp för då kommer du åka på en snyting näst gång du tar fram kameran.

Min första semesterdag idag och det firar jag med frukost på sängen. Det ingick en frukosttjuv i konceptet. :D

Alltså..... :love: :love: :love: Din nya kan vara något av det sötaste och finaste jag sett! Chokladbritter alltså :love: :love:

Men tack :love: Drömt om en chokladbritt sen jag började med britter och nu, 16 år senare, har jag äntligen en! Prickarna var inte med i drömmen, men dom duger :p

Lite fusk dock, hade en lila tidigare. Nästan choklad ju.

Eller, ibland är ögat grönt och ibland gult, beror nog på ljus:

740833_4108687391217_1777883543_o.jpg

Jag med! Jättevackert foto!

Ska försöka lägga upp lite nytt på bissarna någon dag och så skulle jag vilja se lite fler på dina tjejor, MissFideli.

Och Speedway, jag har sagt det förut men Pipen är verkligen ett charmtroll!!

Även alla andra tassbeningar är jättefina. Cili, filmen på Kakan på promenad var mysig. Hur har du gjort?

Älskar den bilden på din katt! Bilden är så himla vacker.

*kl*
Så himla många fina bilder på era katter här inne, det här är nog min favorittråd här på buke :)

Mina kompisar:

Lillan
aaea48a5d79618195c9e2d12d555e23c.jpg

Mis
d5395712eb6ecb648de6765caf8bc680.jpg

Jetson
21f8570c65ce6b9bca9b242b6236ac97.jpg

*knapp*

Några av katterna har fastnat på bild...

Madicken;

Kumba;

Bosse;

Bosse är riktigt "valpig" nu, sju månader ung. Men vi hoppas mycket på honom.
Lite roligt också att vi har fyra olika färger i fyra individer hemma nu. En blå solid, en brun solid och tabby av de båda.

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
966
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
841
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
541
· Visningar
12 827
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar