Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Bilder #2

Kl

Nu har mina kattungar hunnit bli 2 veckor och 5 dagar :)

Black Pearl
1077555_10151832200016159_2041489690_o.jpg

Ivanhoe
1074423_10151832201731159_225459646_o.jpg

Braveheart
1078628_10151832197966159_1835896057_o.jpg

Anton tycker visst att det är mysigt på toaletten.:D

DSC_00432.jpg

Är du säker på att katten mår riktigt bra? Jag blir lite orolig när jag ser den för enligt Jackson Galaxy, det store kattbeteendevetaren, så står det inte rätt till när en katt väljer att ligga i lådan. Kan den vara otrygg i hemmet? Har den bra viloplatser på andra ställen?

Det var bara vid fototillfället (vad jag har sett iaf) som han lagt sig där, dock inte sovit. Han gick iväg några minuter senare.

Men ja, han är en skyggis och lite allmänt rädd av sig, så det kanske var något just den dagen som gjorde att han valde toan? Annars brukar han lägga sig på normala ställen som i någon av kattbäddarna, i en korg på klätterträdet eller under överkastet.

Hahaha, uttrycket "som en dränkt katt" har fått ett nytt ansikte. :D

Om man inte får vara med i TV så kan man väl få vara på TV?

Jag fick torka golvet efter honom. :D Och Pipen tar "tv-möbel" till en helt ny nivå ser jag!

Lindgren, vad är det för gobitar du har hittat? :)

Stallägarens 7-veckors, helt underbara! :D Skulle vilja fota dom hos mig eller utomhus dock, nu fick jag nöja mig med ett mörkt kök och kamerans inbyggda blixt (det ösregnade ute? :(

Haha mitt är från ena ÖB i Uppsala. Fanns matchande kollegieblock någonstans också, kan ha varit på coop?

Jag MÅSTE ha detta så hoppas att det finns kvar på fredag. Hinner inte imorgon för då ska jag åka till Liseberg och åka alla bergodalbanor jag kan hitta!!! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
966
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
842
Senast: Svartkatt
·
Övr. Djur Börjar ny tråd bara för att få mina fiskar på första bilden ;) Tre fina dalmatinermolly! Och en mosaikgurami i bakgrunden.
26 27 28
Svar
541
· Visningar
12 834
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar