Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hanarna kan bli röda eller svarta, med eller utan mönster. Dvs, solid svart eller "brun".
Honorna kan bli röda eller svartsköldpadd. Antingen då svartpadda med mönster som Toffee eller solid.
Ooh en helsvart hade ju varit nåt!
Visst måste katter ha "blekningar" (vad heter det? Dilutioner?) i dubbel uppsättning för att det ska synas? Bär ingen av dom på det?
Gah - SHARK!
Jag sitter på trådlöst bredband som tappar 3G ibland och då går det lite långsammare än vanligt och när någon lägger in åtta bilder som är typ 1000 pixlar breda, då tar det fem minuter att ladda en sida! Snälla, förminska dem innan du lägger upp, som du gjort med dina senaste bilder!
Stämmer! Det är recessiv nedärvning på dilutionsanlaget. Min kull har ju en blå mamma, men pappan bär inte på dilution så vi visste att det inte kunde bli annat än brunt och choklad.
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.