Bild på DIG och din hund!

Aliide

Trådstartare
Har varit en del bildtrådar uppe, men då enbart på massa hundar. Nu vill jag se ägare+hund på samma foto. En utmaning va? ;)

Här är vi, bilden är tagen för 30 minuter sedan :cool:
MatteFocus.jpg

Sv: Bild på DIG och din hund!

NEJ det får ni inte se bara om jag hamnar i insatsstyrkan eller nåt så skulle jag vara stolt med på bild men då dock med huva på mig hahahahah

Jag tycker bilden är toppenfin, synd på kvalitén. Annars är det ett sånt foto jag gärna förstorat. Men icke, kameran funkar inte alls bra i kasst ljus.

Ni är så söta ihop! :love:

ojoj, nätraggning:D :D ;)

Jag har ju ingen bra bild, finns en på uppfödarens hemsida när vi ställer, jag är så dålig på att komma ihåg kameran...

//E

Bus i förrgår:
bus1.JPG

bus2.JPG

bus3.JPG

bus4.JPG

I bilen påväg till Jönköping i augusti:
augu1.JPG

Din hund har jag alltid varit kär i sedan du visade honom i forumet. Men nu är jag kär i dig också :love:

Hihi... *hanna alldeles röd om kinderna* :o :D

Hon älskar när man sparkar i snön - tyvärr är det ibland svårt att fånga på bild då hon studsar iväg flera meter ibland..!:smirk:

DSC00789.JPG

efter mycket påtryckningar så får man väl lov då

solen lyser dock i ansiktet därför ser jag grinig ut....

Ah, det är ju typiskt att det blir så.
Jag brukar förminska mina bilder och lyckas alltid slänga bort originalet så när jag kommer på att jag vill ha en förstoring har jag bara en liten bild i jättedålig kvalité. :p

Nej det är inte ÖBK o han är från en privat person i Avesta

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 495
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 744
Senast: fixi
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 556
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 734

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka