M
Micha
Sv: Biggles Avkommor
har försökt men kommer inte riktigt på hur..
ska försöka igen
har försökt men kommer inte riktigt på hur..
ska försöka igen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
http://4.bp.blogspot.com/_y8SHilxrt...6vz0E5FnE/s1600-h/S6300055.JPGänk URL:en
får se ifall det blev något, himla konstig uppladdings typs prog.
Annars har jag lagt upp bild på henne i mitt galleri dom kommer nog upp snart annars.
YES! Inte den bästa bilden då.
Men det vart en stor en
http://4.bp.blogspot.com/_y8SHilxrt...6vz0E5FnE/s1600-h/S6300055.JPGänk URL:en
får se ifall det blev något, himla konstig uppladdings typs prog.
Annars har jag lagt upp bild på henne i mitt galleri dom kommer nog upp snart annars.
YES! Inte den bästa bilden då.
Men det vart en stor en
Vilken härlig teckning hon hade, nästen mer lik farfar Briar än Biggles själv.
Hon har en väldigt rolig teckning, hon har en stor vit fläck under magen oxå som går från mitten av magen bak mot juvret i prickar.
Ja, väldigt lik farfar, för mot hennes mamma finns det då inga likheter imellan..
Tror oxå att hon är en typisk Biggles & Briar avkomma i beteenden
lätt lärd, vill alltid stå i centrum, älskar att bli ompysslad, inte rädd för något, och självklart dom "överrörliga" frambena som är lite känt för Biggles.
Hon har vart lite omotoverad och seg nu i vinter men nu börjar hon komma igång och bli sig själv igen, tror hon har haft en vinter deprition
Knapplån.
Biggles i egen hög person! Eller häst..
Avundas alla som har en avkomma efter han!
Jag tycker att många svenska hästar är lite röriga i psyket, de har svårt för att vara ensamma i stall i hagar, lite hm.. korkade kanske man skulle säga
Jag vet att hästhandlare inte är så glada för svenska hästar just för deras psyke, livet nerviga och så.. Holländare är hästar som har bra rykte om sig om att vara lätthanterliga på marken, trevliga hästar. Och jag håller med, har för tillfället fyra holländare och de är väldigt trevliga. Mina föräldrar hade uppfödning med ''svenska'' hästar innan, mycket nerv utanpå och mitt svenska sto jag har nu har inte hon heller nerverna på rätt ställe..
Knapplån.
Biggles i egen hög person! Eller häst..