Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: BF idag!!

Det är helt underbart att vara av med magen! Tänk en sån lyx att kunna ligga bekvämt hur som helst, äta utan uppstötningar och allmänt känna sig som vanligt rörlig. :bump:

Hoppas din sötnos får komma ut snart :love:

Här händer fortfarande inget... och ingen visning på fölet heller... han gick omkull i hagen och blev halt... men mycket bättre idag.
Nu är det bara föda bäbis på schemat.... inget annat att tänka på... :angel:

Undrar om det kikat ut något än! :D
Har värkar nu, hoppas att dom inte ger med sig!

Ingen bäbis här ännu, men lite värkar imorse... hoppas hoppas, nu börjar det bli tungt och man vaggar fram...hmmm :(
Var hos BM idag och hon trodde inte att det skulle dröjja så lång tid till....

Grattis till sötnosen och ni andra, de kommer ut till slut!! På ett eller annat sätt! Fast man tvivlar... Elin är född 42+6 och Fredrik 42+2... *suck* Men nu blir det inga flera... :angel:

Här händer det inget.... ska in på utredning imorgon... så vi får väl se vad som dyker upp då... hoppas hoppas att de sätter igång mig då... är ju stor som ett hus nu ju... Får väl önska alla andra lycka till oxå... hoppas att de små vill titta ut så småningom :) ...

Grattis "elbereth"! Och :banana: till er som väntar och väntar och väntar..... Hoppas allt går bra för er!

/Timsetim

Nu försvinner jag för några dagar förhoppningsvis, vattnet gick precis :)

Grattis!! Jag hoppas att mitt vatten oxå går för då vet man att det är på G!!! Lycka till nu!! :)

Åh vad underbart... hoppas att förlossningen går bra nu... själv sitter jag fortfarande här med magen i högsta hugg... men inte vill de sätta igång mig inte... räknar inte med att de vill göra det på fredag heller... får nog gå över helgen först... kul att gå över 18 dagar innan de ens funderar på något... :cry: ... orkar ju inte längre nu... halsbrännan tar kål på mig... spyr som en kalv hela tiden... Nä får hoppas att bebis här inne lyssnar på din och tittar ut snart den med :) ...

:bump: LYCKA TILL IAF!!!! :bump:

Tack för lyckönskningarna!!
Ca sju timmar efter vattnet gick och efter 17 minuters krystvärkar kom hon ut till oss, hon är så fin :)

IMG_3833.jpg

Lycka till ni andra!

vendelay skrev:
Tack för lyckönskningarna!!
Ca sju timmar efter vattnet gick och efter 17 minuters krystvärkar kom hon ut till oss, hon är så fin :)

Lycka till ni andra!
GRATTIS!! Storlek och namn?

:love:

Jepp, passade på att slänga in bilderna och titta runt på nätet när hon sov ;) Nu sover hon igen så får passa på hihi.

Hon har inget namn än, jag tyckte Ylva var ett bra namn innan hon föddes men hon ser inte ut som en sådan. :confused:
3840 gram och 50,5 cm var storleken! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 950
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 283
Övr. Barn När slutade era barn att växa, och hur mycket växte de på slutet? Min 13-åring är 175 cm och växer han 2 dm till så får han inte plats i...
2
Svar
37
· Visningar
1 527
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar