BF idag, vart är du lilla bebis?

Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Man kan ju alltid hoppas att tjejen får bråttom ut. :angel:
Finns det några magiska knep för att dra igång i förtid måne? :D
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

*CQ mutter mutter Via mutter mutter osv* :angel:

Andas, räkna till tio!

Kom på en sak.

Jag och sambon räknade ju ut att BF var den 25 SEPTEMBER för mig, alltså blev jag ju flyttad en hel månad..

Jag har snart gått dräktig lika länge som en elefant ffs..
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Jag har testat:

Longera bråkig häst
Sitta på tvättmaskinen
Hänga tvätt
"Tappa" saker på golvet för att sedan plocka ut.
Köra bil
Åka bil
Äta jättesura saker
Gått upp o nerför trappan (gjorde mer ont än gav resultat).
Lekt kurragömma med sambon (har ni sett en flodhäst försöka gömma sig?)
Jag har städat hela lägenheten.
Rensat ur garderoberna

Kan nog fortsätta..
Men inget fungerar i alla fall :(
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Ja, för 12 min sen så började min BF dag, men inte verkar du bry sig om det.

Jag är så less på att vara gravid nu, och kommer snart att trycka ut dig med våld.

Blä och fy, kom ut nu!

Någon som har något drastiskt tips på hur man får ut en motsträvig unge? :)

min BM sa att det inte finns något sätt att få bebisen att titta ut tidigare..... jag försökte alla sätt, men min son valde att komma ut när han ville det själv...BF+9 dagar
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Jag har testat:

Longera bråkig häst
Sitta på tvättmaskinen
Hänga tvätt
"Tappa" saker på golvet för att sedan plocka ut.
Köra bil
Åka bil
Äta jättesura saker
Gått upp o nerför trappan (gjorde mer ont än gav resultat).
Lekt kurragömma med sambon (har ni sett en flodhäst försöka gömma sig?)
Jag har städat hela lägenheten.
Rensat ur garderoberna

Kan nog fortsätta..
Men inget fungerar i alla fall :(

Attans! Ja, det är väl bara att vänta helt enkelt.
Men vänta är trååååkigt!
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Min Bm sa igår att, motionera och ha sex kunde sätta igång det. Jag gjorde båda igår, och ingen bebis kom för det :)
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Vi kanske har någon elefantgen hos oss, som gör att vi går mycket längre än alla andra? :idea:
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Då är det ingen idé att försöka i det syftet ändå alltså! :D
För det är också något jag saknar, obehindrat sex!

*knacka på magen*

Kom uuuut!
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Sex? Vad är det för något? Jag har glömt hur man gör! :eek:

Jag med :o

F.ö är sambon min väldigt fascinerad av denna och Gravidmagar-tråden. Han tycker det är kul att läsa om "stackars gravidosaurusar".

Och hälsar Lycka till till er alla såklart.

Vi har vart och köpt alla ingridienser till kanelbullar nu, jag skall sätta igång och baka snarast. Osså skall jag laga mat med.. Sambon åker och spelar pingis.
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Haha, som sagt, det hjälpte inte för mig! :D

Jag vet inte hur det skulle kunna vara möjligt i detta hemmet.. Jag försöker föreställa mig olika alternativ men det ser mest ut att bli pannkaka av det hela.. Jag tror jag skippar sex-biten, det krävs så lite just nu för att man skall gå från sugen till totalt osugen.. :angel:
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Jag hade BF 5 okt men var så säker på att bebis skulle behöva dras ut så gissa om jag blev förvånad när det var dags att gå och lägga sig och jag kände hur det "rann till". Gick på toa och då hade slemproppen gått. Övertygade mig själv om att nej det är inget tecken. Det kan vara en vecka kvar ändå. Gick och la mig och då satte värkarna igång. Min lilla snutta tittade ut ett dygn senare, den 6 okt. Jag hade inte känt att det var på gång alls. Så det kan starta när som helst.
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

*kl*

Jag kommer ihåg att vid nån av graviditeterna så drömde jag att jag satt på mig snygga levis-jeansen och drog åt skärpet...Det var så snyggt och härligt. Sen när jag vaknade på morgonen så var 140-cm-magen kvar. Jag nästan grät!!!¨

Jag kommer även ihåg att när jag skulle ha barn nr 2 så vägde jag som en mindre flodhäst. Kommer ihåg att jag kände mig fet som ett hus....Nu väger jag lika mycket UTAN att vara gravid, men känner mig inte alls så tjock, fast det är klart, då satt allt på magen och nu sitter det på låren och rumpan. Det är lite mer lätthanterligt där!
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Doggystyle funkar fint! :) (:o)

Inte här! Mina bröst har blivit så stora att de skvalpar och smäller om dem, kommer de i gugning så svänger hela kåken :o:cool::rofl:, har inte lyckats hitta en bh som kan hålla dem på plats så det inte gör ont.

Sked är nog det enda som fortfarande är brukligt här hemma! Men så fort vi ska till att kela så börjar damen där inne sparka och då är lusten som bortblåst. :(
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

där inne sparka och då är lusten som bortblåst. :(

Det är ju just det, DIREKT så börjar den, klart man tappar suget..

Doggy fungerar inte här, tyvärr. Jag får ont av den utan att vara gravid, vill inte tänka på hur ont det skulle göra nu..

Jag orkar ändå inte ha sex. Dessutom har mina värkar avtagit nu så det blir nog ingen bebis idag.. :cry:
 
Sv: BF idag, vart är du lilla bebis?

Men om du bäddar upp med täcken som stöd för bröst och huvud?

*Jolantas sexualskola* :o
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 323
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 482
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 192
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
23 692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp