Betalar dem bara ut en del av FP?

Mirre

Trådstartare
Man skulle ju få föräldrapenningen den 23 den här månaden.
Men har bara fått 983kr? Brukar ju få runt 4000??:confused:

Sv: Betalar dem bara ut en del av FP?

vad står det på utbetalningen? Står ju datum och antal dagar har jag för mig. Har du nyss skickat en anmälan så kanske dom inte hunnit med behandla din ansökan? Jag vill minnas man måste skicka in begäran innan den 10onde, 11e varje månad om man ska hinna få och månaderna går från 21a till 20onde månaden efter. Fick du ut för mkt förra mån? För oss var det så att om jag tex anmält uttag 21 okt till 29 nov och inte anmält mer kunde dom betala ut allt istället för att ge en del månaden efter. (knasigt jag vet)

Liknande trådar

Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 455
Senast: Kakis
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 921
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 999
Senast: gul_zebra
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 545
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar