Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det måste det vara på Darina också. Så beräknad fölning i slutet av april då va.
Det måste vara svårt att säga om man inte ultrat för och direkt efter ?Har ett sto som konstaterades dräktig på 33 dygn idag. Dock var hon igår väldigt upprörd och fosterblåsan såg lite ojämn ut i ena kanten, men ett litet hjärta pickade. Nu är jag vansinnigt orolig för att det är på väg att släppa. Hur snabbt går det från stress till att dom släpper?
Åhh vad roligt! Stort grattis!!! Min ska kollas nästa vecka, nu känns det hoppfullt - Diero Lux N här med :-)Konstaterat dräktig på 17 dygn med Diero Lux N!
Har nerverna utanpå fram till nästa koll. Hur står man ut en hel dräktighet?!
Är mitt första egna föl, inte stoets dock, hon har haft tidigare
Lite så tänker jag också, att det borde släppt på en gång, men det kan ju som du säger ha varit ojämnt redan innan gårdagen. Frågan är om det är någon idé att kolla henne i morgon igen eller om jag ska avvakta tills nästa vecka. Det riktigt jäkliga är att hon är dräktig med Deodoro och han kan man ju inte få just nu, så jag hoppas verkligen att det inte släpper.
Skulle absolut vänta till nästa vecka du tjänar inget på att kolla henne igen och då kan du ju försäkra och det spelar ingen roll om hon resorberat för hon är inte i brunst ändå !
Hon är ju inne i sina mest känsliga dagar låt henne få lungn och ro och du kan ändå inte göra något oavsett dräktig eller inte .
Jag förstår det ,men om du kollat henne imorgon så hade du fortfarande funderat om det finns ojämnheter och inte kunnat släppa det . Håller tummarna för er på måndag -Jo, jag vet att jag inte tjänar ngt på att kolla henne redan i morgon utan det var mer för att jag skulle få veta. Har superångest över detta! Men jag pratade med min vet som tyckte vi skulle kolla hemma på måndag, så jag får helt enkelt vara orolig ända tills dess.
Lite så tänker jag också, att det borde släppt på en gång, men det kan ju som du säger ha varit ojämnt redan innan gårdagen. Frågan är om det är någon idé att kolla henne i morgon igen eller om jag ska avvakta tills nästa vecka. Det riktigt jäkliga är att hon är dräktig med Deodoro och han kan man ju inte få just nu, så jag hoppas verkligen att det inte släpper.
Nej. jag har inte varit i kontakt med dom. Men det står på hemsidan att han kommer vara ur avel i ca två veckor och det är skrivet den 22 juni.
Såg betäckningssiffrorna i Ridsport idag. Föga förvånande hamnar Benetton Dream i topp. Jag undrar om folk inser att han är 180 hög?
Nån som vet hur han nedärver storlek?