Håller tummarna! Vilken hingst har du valt och vad har du för sto?Mitt sto semineras för andra gången denna brunst. Nu hoppas vi på att hon tar sig på första försöket
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller tummarna! Vilken hingst har du valt och vad har du för sto?Mitt sto semineras för andra gången denna brunst. Nu hoppas vi på att hon tar sig på första försöket
Grattis, vad roligt!Min knabstrupper är dräktig 18 dagar med Fighting Alpha! Första försöket! =)
Är det ditt sto på avataren blir nog avkomman riktigt ursnyggHåller tummarna! Vilken hingst har du valt och vad har du för sto?
Jag är också sugen på honom innan det är försent ! , grattis . Funderar på om jag ändå skall våga då spermierna verkar bra ? Hade du på skick eller stod hon på askö ?Min knabstrupper är dräktig 18 dagar med Fighting Alpha! Första försöket! =)
Jag är också sugen på honom innan det är försent ! , grattis . Funderar på om jag ändå skall våga då spermierna verkar bra ? Hade du på skick eller stod hon på askö ?
Ta ett nytt bakterieprov och försöka igen ?Jaha, fortfarande tom. Nu vet jag inte hur jag vill göra. Antingen så får hon börja tävla och vi får bara ett föl nästa år, prova igen eller låta Indra tävla och låta betäcka leasingstoet.
Ta ett nytt bakterieprov och försöka igen ?
Här räknar vi inte från semindag, utan från den dagen vi ser gulkropp. Vilket gör att vi senast dr-kollar dag 16, för att inte missa ev ny brunst.Äntligen hämtat hem Kotten från stationen, hon seminerades sista gången i torsdags och hade släppt ägget vid koll idag. Hur räknar man nu? Ska på ultraljud 9/7 och de räknar de som dag 18 men jag får det till dag 20? Träffade ingen när jag hämtade henne så kunde inte fråga.