Sv: Betäckningar 2012
Jag hade inte vågat strunta i UL. Tänk om stoet står med tvillingar!
Jag hade inte vågat strunta i UL. Tänk om stoet står med tvillingar!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vårt sto tog sig också på första men sen fanns där inga hjärtljud så det sprutades också bort. Nu har hon inte tagit sig igen men vi försöker med Camaro M. Det är dock väldigt drygt när det inte vill sig..
. Som tur var så ordnade det sig,vi kunde byta ul-dag,så hon kollas nu på onsdag, och vi fick ett helt annat läge nu också,så kan seminera om som sista försök om hon ej är dräktig.Jag hade inte vågat strunta i UL. Tänk om stoet står med tvillingar!
Kl
Jaha och där sket det sig
Va o ul Älva nu ikväll, 50-dygn.
Men vet. kunde inte hitta något foster så till 99% har hon resorberat
Vi ska kolla henne en gång till om ett tag för säkerhetsskull..
Hon tror fortfarande att hon är dräktig, va jätte fin annars...
Åh så jobbigt
Om man gör ett sånt hemmatest Wefoal eller va de hette, kan de visa fel om kroppen fortfarande tror att den är dräktig? Tänkte om man skulle göra ett sånt om en tid...
Vad tråkigt om den resorberat håller tummarna för ett litet mirakel.
*KL*
Var till seminstationen idag och kollade och fröken är fortfarande dräktig nu på 45 dygn så nu hoppas vi på en liten Dalwhinniebäbis i maj
Ja det är inget skoj alls
Hoppet är ju det sista som överger en
Finns det någon möjlighet att vet. kan ha missat fostret?
Vid 30-dygn låg det så långt in att den vetten hade svårt att hitta det....
Fast som denna vet. sa så borde det vara så stort nu att det inte skulle gå att missa...
Man hoppas ju iallafall :/
Beställde ett pregnamare, det skulle tydligen gå att ta även om de nyligen resorberat...
Får hålla tummarna på ett litet mirakel!
Tack
Ja det verkar bli ett par här på buke. Visst hade du också betäckt ett sto med han?
Blir ingen koll idag,då vi var få folk som kunde hjälpa till, blir att kolla tanten imorgon istället,är då på 19-d. Kollar henne kl.13.30,Håll tummarna!
Vet precis vad du menar, man står där och vågar knappt andas förrän man får veta
Önskar dig lycka till!
Grattis Grattis! Härligt för både dig och stoet