Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon är betäckt med den lilla treåriga gula tyska ridponnyhingsten FS Mr Right!
Henfynyw Tywysog RWC 3 antar jag? Extremt fin liten b-ponny, tävlat SM?
Ahh , den som i tyskland kallas för den "gula Totilas" kanonsnygg,
Jag fick för mig att du hade betäckt med någon svensk och funderade på om det kunde vara den ponny som jag mötte i somras.
Jag var för att hämta ett skick på seminstationen men "min " hingst totalvägrade, så de fick ta en liten ponnyhingst emellan som stod på tur.
Ut ur transporten brakar den läckraste lilla isabellponny jag sett, het på gröten som tusan men ack så snygg.
Fodervärden som var där med hingsten berättade att dottern ( och tjejer innan hon som jag förstod det täcvlade på hög nivå med honom)
Jag övervägde faktiskt för någon sekund när "min " hingst strulade och jag stod med ett sto med fullmoget ägg om jag skulle göra en isabellfärgad ponny/pre korsning, den hade kunnat bli hur läcker som helst.
Nu blev det inte så utan jag fick tappa den brunsten och byta PRE hingst till nästa..... och jag minns inte ens vad han hette. Tror att det var en welsh!
Jag kollade 16 och 40 dygn.
har betalning 90 dygn men dessvärre kunde inte vi på den kolldagen som var i veckan så vi har betalt in 90 -dygn.
Känner mig rätt säker på att hon är dräktig och vi har foster o fölförsäkrat
*KL*
Har varit inne med mitt Bayron sto och kollat henne på dag 43, och hon är lyckligtvis fortfarande dräktig! Grym känsla!
Fosterförsäkrar alla? Vilket bolag är bäst?