Bernstein född 1984

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Alfa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 265
A

Alfa

var kan man få tag på stamtavla och bild på honom? Har letat som en galning på nätet men hittar ingen bild. Är det någon som vet var man ska leta? :bump:

på nätet har jag hittat minst 15 bilder på en och samma sida.. jag har hjälpt till att rida en valack efter bernstein i 5 år, sedan han blev inriden alltså, och jag har forskat massivt i hela stammen så vill du ha lite stam så kan du få en del av mig, fler bilder på hans förfäder osv. och om du vill kan jag berätta lite om pållen min. hör bara av dig via mail så skickar jag över lite bilder =)
linn.siljebo@uig.folkuniversitetet.se

Tack för hjälpen allihopa! :bow: Nu har jag mycket att göra för att hinna läsa allt :banana:

Liknande trådar

Kropp & Själ Ok, mycket TMI, men jag ska göra en Gastro/Koloskopi-propofol den 14 och ska laxera innan för att tömma tarmen. Har lite panik över att... 2 3
Svar
50
· Visningar
2 447
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 928
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
357
Senast: DeCloe
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 524
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bygga muskler på ung häst
  • Hage