Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror att miljön på K1 kommer att bli bättre och bättre för varje år som går, eller eventuellt helt försvinna .
Hej, jag såg både K1 och polisrytteriets hästar så sent som i fredags och daglig utevistelse samt social kontakt anser i alla fall jag att en grupp på trettio hästar ridandes på två led ut genom Liljansskogen,vidare över Fisksjöäng och avslutande en sväng genom Djurgården. Den sträckan och det antalet hästar i social kontakt är mer än vad dom flesta ryttarna presterar i sin dagliga hantering.
Hagar finns det oxå för dagen.
Om man inte kan ge hästar utevistelse varje dag så ska man inte ha stall inne i stan.
Antingen är det något fel i hanteringen och hästhavandet där eller så har K1 lyckats dra till sig några av de mest otrevliga hästar jag någonsin mött.
De hästar du sett bete sig såpass otrevligt, har det varit individer här och där eller merparten i ett stall? Om det är det sistnämnda kan man ju fundera på varför.
Vilka andra hästar syftar du på som inte har tillräckligt med utevistelse och som ändå är trevliga?
Vad är det som gått snett när man börjar tycka att 22-23 timmar i box är helt OK hästhållning?
Vad är det som gått snett när man börjar tycka att 22-23 timmar i box är helt OK hästhållning?