MissFideli
Trådstartare
Var tog han vägen? Läste någonstans att han såldes till Haid-Bondegaard, men hittar inget mer någonstans och han har tydligen inte betäckt på minst 2 år.
Nyfiken!
Nyfiken!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är exporterad, minns inte till vilket land.
Har har ettstolicens, därför hittas han inte på språngrulla.
Aha! Har dom smugit med det? Brukar ju höras/synas när de exporteras.
Indeed. Det är han på Insta-Storyn. Står t.om.Undrar om det stämmer för jag tror mig sett honom på Charlottes insta-story idag
Nej, du behöver inte ens vara inloggad på IG mig veterligen. Klicka på hennes profilbild/ringen runt dito så kommer det upp.Måste man följa nån för att se dens insta-story? Hittar inte
Nej, du behöver inte ens vara inloggad på IG mig veterligen. Klicka på hennes profilbild/ringen runt dito så kommer det upp.
Vet åtminstone ett föl e Amaranth som är född i år . Till salu är den också .
Var lite nyfiken jag med så jag kollade lite eftersom det är helt tyst kring honom och fick höra av en bekant att Amaranth inte längre är hingst. Blir alldeles förfärad av bara tanken... Jag antar att det inte är något man vill skylta med, att man kastrerar en godkänd hingst bara sådär...
Var lite nyfiken jag med så jag kollade lite eftersom det är helt tyst kring honom och fick höra av en bekant att Amaranth inte längre är hingst. Blir alldeles förfärad av bara tanken... Jag antar att det inte är något man vill skylta med, att man kastrerar en godkänd hingst bara sådär...
Vart har bekanten hört detta??? Låter ju jättemärkligt :SStämmer.
Vart har bekanten hört detta??? Låter ju jättemärkligt :S
Att han vore kastreradVad är märkligt?