Berätta om lyckade operationer.

Alltså den känslan när man får hämta hem dem :love1:. Min hund fick akut hjärtsvikt för ca en månad sedan så jag vet precis hur oroligt det är att gå hemma och vänta, särskilt när man vet att hunden verkligen avskyr att bli lämnad. Hjärtat går i bitar. Men lyckan när man får hämta, helt obeskrivlig:banana:

Alltså den känslan när man får hämta hem dem :love1:. Min hund fick akut hjärtsvikt för ca en månad sedan så jag vet precis hur oroligt det är att gå hemma och vänta, särskilt när man vet att hunden verkligen avskyr att bli lämnad. Hjärtat går i bitar. Men lyckan när man får hämta, helt obeskrivlig:banana:
Ja det var ljuvligt!
Nu är hon som ett plåster på mig så jag har sovit på golvet i natt och kan inte åka till stallet.
Stackars liten blev lämnad och vaknade med ont..

IMG_20211218_072519_777.jpg

Här sov vi i natt, jag till höger.

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 552
Hundhälsa Ska vi skapa oss en tröstetråd för oss som har hundar med kronisk sjukdom? Jag känner i vart fall att jag behöver det... Min förhoppning...
13 14 15
Svar
296
· Visningar
38 844
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 247
Senast: alazzi
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
4 148
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka