Nej på alla frågor.Ni som är kritiska till "att vårda relationen" tänker ni att relationen blir som en tredje person?
Och att man då ska hålla ihop relationen till varje pris?
Även fast det inte är bra?
att det blir ett egenvärde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej på alla frågor.Ni som är kritiska till "att vårda relationen" tänker ni att relationen blir som en tredje person?
Och att man då ska hålla ihop relationen till varje pris?
Även fast det inte är bra?
att det blir ett egenvärde?
Det är väl därför man ÄR ihop? För att den andra personen är någon man gillar att göra trevliga/roliga/mysiga saker ihop med. Eller, för den delen, hantera jobbiga grejer. Man är ihop med någon också för att man klarar jobbiga saker tillsammans.Och jag ser att man gör saker för att man trivs ihop, inte tvärtom. Jag hänvisar till mitt svar ovan
Ja alltså det blir ganska mycket goddag yxskaft känner jag.Det är väl därför man ÄR ihop? För att den andra personen är någon man gillar att göra trevliga/roliga/mysiga saker ihop med. Eller, för den delen, hantera jobbiga grejer. Man är ihop med någon också för att man klarar jobbiga saker tillsammans.
(Jag är alltså på samma linje som du)
Den här diskussionen känns totalt körd sedan länge.
ok, så varför är du då kritisk till att vårda relationen?Nej på alla frågor.
Tycker du inte att @em-pirre s inställning till uttrycket "vårda relationen" har framgått under trådens 18 sidor?ok, så varför är du då kritisk till att vårda relationen?
Nej.Tycker du inte att @em-pirre s inställning till uttrycket "vårda relationen" har framgått under trådens 18 sidor?
Just därför.ok, så varför är du då kritisk till att vårda relationen?
OT men jag fick upp en annons för det här företaget i ditt inlägg. http://privatdetektiver.com/?gclid=CNGRi7f58coCFYHOcgodMzIHXQJust därför.
Nej alltså jag orkar bara inte nu.
OT men jag fick upp en annons för det här företaget i ditt inlägg. http://privatdetektiver.com/?gclid=CNGRi7f58coCFYHOcgodMzIHXQ
Cheaters advokatbyrå som gör "otrohetsutredningar"!
"Kontakta Cheaters Sverige spaning, avlyssning, övervakning" - kul för kvinnor vars ex stalkar dem![]()
Åh fy. Alltså jag gillade den gamla amerikanska serien Cheaters, men mest för att det var så sjukt och liksom surrealistiskt. I verkligheten är det allt annat än underhållande.OT men jag fick upp en annons för det här företaget i ditt inlägg. http://privatdetektiver.com/?gclid=CNGRi7f58coCFYHOcgodMzIHXQ
"Kontakta Cheaters Sverige spaning, avlyssning, övervakning" - kul för kvinnor vars ex stalkar dem![]()
Hög tid att vårda sin relation!Men herregud![]()
(Och varför ens stanna i en relation där tilliten är så låg att man spionerar på sin partner?)
Man kanske "vårdar förhållandet"Men herregud
(Och varför ens stanna i en relation där tilliten är så låg att man spionerar på sin partner?)
Great minds och allt det där.Man kanske "vårdar förhållandet"
Sist på bollen som vanligt!
Hög tid att vårda sin relation!
Hade man bara satsat mer på att göra roliga saker tillsammans hade det aldrig varit några problemVerkligen!
Bara en liten (bara halvgenomtänkt - så flippa inte ut) fundering som poppade upp i mitt huvud nu när jag läste i tråden. Tror den är åtminstone lite relaterad till diskussionen.
Hur skulle ni hantera om er partner tex blev allvarligt sjuk eller svårt invalidiserad? Har inga konkreta exempel på sjukdomar/tillstånd, men tänk er att det kraftigt inverkar på partnerns liv, för alltid eller över väldigt lång tid framöver. Skulle ni stanna i relationen och försöka ta hand om/hjälpa partnern även om detta "inkräktade" på erat liv i övrigt, eller skulle ni dra?
Mitt favoritföretag! Jag får reklam för dem hela tiden på fb!OT men jag fick upp en annons för det här företaget i ditt inlägg. http://privatdetektiver.com/?gclid=CNGRi7f58coCFYHOcgodMzIHXQ
Bara en liten (bara halvgenomtänkt - så flippa inte ut) fundering som poppade upp i mitt huvud nu när jag läste i tråden. Tror den är åtminstone lite relaterad till diskussionen.
Hur skulle ni hantera om er partner tex blev allvarligt sjuk eller svårt invalidiserad? Har inga konkreta exempel på sjukdomar/tillstånd, men tänk er att det kraftigt inverkar på partnerns liv, för alltid eller över väldigt lång tid framöver. Skulle ni stanna i relationen och försöka ta hand om/hjälpa partnern även om detta "inkräktade" på erat liv i övrigt, eller skulle ni dra?