Sv: Bekantas hundar hoppar på mig!!
Jag vet inte vad du har för koll på din hund, bara att den inte går mer än 2 meter från dig.
Angående att din hund gör mer roligare saker är ju rätt löjligt att påstå då du inte vet vad mina har för liv
Aktiv under tuppslakten reagerade jag dock på. Djur som slaktas ska ha det lugnt. På vilket sätt är han aktiv då?
Nu vet jag inte vad du har för hund, men att bara "vara med" på gården hade inte räckt för mina.
Får hundar ta råttor förresten?
Jo, det får man. Om du kallar det robotifierad för man har koll. Annars gör min hund långt mer roliga saker än din/dina.Saker som du aldrig skulle kunna göra.
Han är med mer, har ett friare liv, det händer mer, han är med i ett ständigt pågående arbete på gården, han tar råttor, han har stenkoll på hönsen och han är i högsta grad aktiv under tuppslakten.osv.
Jag vet inte vad du har för koll på din hund, bara att den inte går mer än 2 meter från dig.
Angående att din hund gör mer roligare saker är ju rätt löjligt att påstå då du inte vet vad mina har för liv
Aktiv under tuppslakten reagerade jag dock på. Djur som slaktas ska ha det lugnt. På vilket sätt är han aktiv då?
Nu vet jag inte vad du har för hund, men att bara "vara med" på gården hade inte räckt för mina.
Får hundar ta råttor förresten?
Senast ändrad: