Sv: Bekantas hundar hoppar på mig!!
Extremt aktiv under de två timmarna då vi håller på med slakten såklart.
Och jag har inte skrivit att min hund får strida mot ett djur i två timmar, det slaktas tuppar i två timmar och när en tupp har blivit nackat och hoppar, far runt, skvätter blod -när den är klar så kommer en ny tupp, han sitter still, väntar, huvudet av och han är med igen.
Därefter nästa osv osv- och djuren är döda, men uppför sig inte så, alla vet väl vad höns gör efter huvudet är borta?
Fast 2 timmars arbete är ju inte att vara extremt aktiv. Är 22 timmar kvar på dygnet. Är ju inte mer arbete än vad tex brukshundar gör och ett vanligt bruksarbete är inte att vara extremt aktiv.
Vad är det för djur som din hund får strida mot så länge? Kallar jag nästan djurplågeri, vilken vånda för djuret..
Extremt aktiv under de två timmarna då vi håller på med slakten såklart.
Och jag har inte skrivit att min hund får strida mot ett djur i två timmar, det slaktas tuppar i två timmar och när en tupp har blivit nackat och hoppar, far runt, skvätter blod -när den är klar så kommer en ny tupp, han sitter still, väntar, huvudet av och han är med igen.
Därefter nästa osv osv- och djuren är döda, men uppför sig inte så, alla vet väl vad höns gör efter huvudet är borta?