Beissinger Hanover

Conversation Piece

Trådstartare
Någon som vet vad som händer med Beissinger Hanover sedan han blev "underkänd" i avelsvärderingen? Jag läste att man skulle ta frågan till civil domstol. (Jag som undrar hur det ska gå till.) Men framförallt undrar jag om han finns kvar i Sverige och så där. Jag får väl ringa Mats Gustafsson som står som hingsthållare i katalogen, men det kanske finns någon här som vet?

Sv: Beissinger Hanover

Ja. Ärendet är överlämnat till en advokat som funderar på hur de ska gå vidare. Jag ska få rapporter när det börjar hända saker.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 112
Senast: Milosari
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: Soapbubble
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 921
Senast: Derivata
·
Relationer Jag och sambon ska gå isär. Vi har två barn gemensamt. Sambon vägrar att diskutera frågan om boendet för barnen. Vi kan inte ha varannan...
2
Svar
30
· Visningar
3 517
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?