Fast tar jag inte med något är det svårt att få fram situationen. Tänker jag.Att ta upp saker om hur man är som person, ser på sig själv, hanterar saker osv tycker jag är väldigt personligt.
Det är andra tråden och du får för det mesta samma svar i den tidigare.
Jag tror du står för nära, men när jag läser det du skriver är det supertydligt att han sätter gränser för sig.
Som du inte accepterar och vill förhandla om.
I mina ögonen så låter det som om ni kommer överens och du är med på tåget, för att sedan försöka flytta fram den gränsen genom att höra av dig igen, ställa krav på att han ska svara osv när han kommunicerar att han inte vill.
För mig låter han nästan lite "dumsnäll" som låter dig hållas.
Edit: han verkar ha insett att ni inte är kompatibla.
Det stämmer inte, ja han har backat på sätt och vis. Främst då i kommunikationen då han uttryckt att han inte orkar kommunicera med nån nu. Det var i början av månaden, hur han mår nu? Inte en aning.
Nej, det stämmer inte riktigt. Ja han backade i det att jag inte ska förvänta mig mer än det vi har. Men han vill ses.
Han fick säga sitt och sen är det ju lite upp till mig att få framföra mitt och det var att jag gärna också ses och att vi försöker ses varje månad-deal.
Var har du fått att jag ställer krav på kommunikation ifrån? Det har jag aldrig skrivit nånstans.
Förra veckan tex var det han själv som efter 4 dagars tystnad skrev att ”ja, då ses vi jag kan anpassa osv”…. Jag svarade och sen har han inte svarat alls. Jag har inte pressat heller.
På vilket vis är han dumsnäll menar du? Han har varit tydlig hela tiden att han vill ses. Tänker du att det bara är hans beslut eller får jag säga/tycka något alls.
Ja jag vill ses såklart. Men jag vill att han i så fall prioriterar det till 1 gång/mån. Jag har nämligen ingen lust att stå på stand by och kanske ses var tredje månad ifall han har tusen andra saker han prioriterar högre.
Jag vet inte riktigt var du får in dumsnäll i det. Hade jag skickat medelande på medelande, krävt en massa svar, krävt att han svarat inom en viss tidsram så ja… då hade han varit dumsnäll. Men det gör jag ju inte