Bebissång?

Sv: Bebissång?

Fin! Rasmus blev helt knäpptyst å stilla i sitt babygym när hon börja sjunga! T.om nappen trilla ur utan att han blev inte ens sur som han brukar bli när nappen trillar ur!!!
 
Sv: Bebissång?

Carolas sång sjöng min svåger och svägerska för sitt barn under hans dop. Pappan spelade orgel och mamman sjöngl, grymt vackert.
 
Sv: Bebissång?

Så fin text att man blir stum:) Hörde att Benny hade kommenterat texten i stil med "Jag vet inte vad han tänkte på när han skrev den, men bra blev det", ganska skön kommentar. Man kan verkligen tolka den på olika sätt
 
Sv: Bebissång?

Haha kanske bra att han inte tänkte?

Jag funderade ett tag på vad han egentligen menade också, sen googlade jag lite på det och sen bestämde jag mej för att det spelar ju egentligen ingen roll, för det är ju vad den betyder för mej som är det viktiga!
Hade jag inte haft en bebis i magen (som borde varit ute förra veckan) så hade jag kanske tolkat den på annat sätt.

Men det ska va Helen alltså, hon är BÄST!!!
 
Sv: Bebissång?

Jag tolkar den på samma sätt som dig, och jag är inte gravid. Dock hysteriskt bebislängtande.
 
Sv: Bebissång?

Denna låt sjöng jag på Thyras begravning :cry:

Kärleken är

En ängel flög förbi
Mot himmelen så fri
Men hon lämnade sitt leende,
på vår jord
Som en sol som värmer oss
Och som himmels stjärnebloss
Så vi kan betrakta livets skeende,
med en tro


Denna låt kommer alltid att ligga mig varmt om hjärtat, för som låten lyder : Thyra är kärleken och hon finns i varje vind som smeker min kind:love::cry:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
518
Senast: tuaphua
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
22 23 24
Svar
468
· Visningar
12 573
Senast: doppler
·
Gravid - 1år Idag har min lilla skatt börjat hasa sig fram på magen på golvet! Utveckling är ju fantastiskt roligt och spännande men det skapar ju...
Svar
8
· Visningar
964
Senast: Fille
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 076
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp