Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

Åh vad underbart det låter!.

Kl
Sovit dåligt för tredje gången den här veckan :( stress i kroppen, borde väl träna men har ingen motivation.
 
Sv: Beach 2014

Åh vilken snygg modell och vilka snygga tights!

Q: Jag tycker det var jättebra att du åt allt du skulle, bra jobbat! Jag hoppas ångesten har gått över nu och att denna dagen blir bättre :)
 
Sv: Beach 2014

Åh men fy vilken dryg dag! :( Och jag förstår precis det där med maten/onyttigheterna, är likadan just nu. Vill inte falla tillbaka! Ska vi se till att skärpa oss tillsammans? :bump:
 
Sv: Beach 2014

Idag vaknade jag med träningsvärk:D Gutt, det kändes riktigt bra på gymmet igår, ökade en del vikter och kämpade som fasen!

Idag blir det nog löpning, måste börja med intervaller tror jag för att bli snabbare. :)
 
Sv: Beach 2014

Åh vad avundsjuk jag är, vill också tränaaaaa :p

kl
Fast idag ska jag rida, 2-3 hästar :eek: Hej träningsvärk imorgon?
 
Sv: Beach 2014

Jag tänker också vara avundsjuk på dig! Två-tre hästar ridna var en lugn dag för mig förr... Nu är det snart två månader sen jag satt på en häst senast. :(

Queen: Åh vad härligt med Australien och Nya Zeeland, jag vill också dit!

KL
Dagens träning avklarad. En timmes lugnt pass på crosstrainern, kanske för lugnt för jag var knappt trött efteråt. :p Men men, är väl inte fel med sånt emellanåt heller, jag har ju rört på mig i alla fall... Dessutom börjar det redan synas på kroppen att det går åt rätt håll, så det krävs nog inte så mycket av mig bara jag ger fan i öl och chips på vardagar typ... :D
 
Sv: Beach 2014

*kl*
Gah! Varför vill inte tekniken som jag vill?? :( *muttrar* Aja, klär väl på mig och åker till stallet istället. Jag vet inte vad som ska göras med hästen idag, ev vilodag eller lugn tur. Isf blir det lite hemmaträning sen!
 
Sv: Beach 2014

KL

Drink all the water, pee all the time verkar vara dagens motto. Jag vaknade och var illamående av hunger och kände mig allmänt svag och hängig. Tvingade i min en kopp te och en shake och gick ut med hunden. Illamåendet har gett sig men känner mig fortfarande hängig och svag. Ska försöka dricka mer iaf. Och inte hjälper det att det är blött och grått ute. :(
Har dock gått ner två kilo på tre dagar ;) hehe, men jag antar att det är vätska, så jag lägger ingen direkt värdering i det.

Och detta pisseväder har fått mig att börja titta på svenska utlandsskolor.. Skolan på Mallorca söker lärare.. Och de tar emot lärarkandidater! *tar hund och pojkvän under armen och kastar mig på ett flyg*
 
Sv: Beach 2014

Åh men fy vilken dryg dag! :( Och jag förstår precis det där med maten/onyttigheterna, är likadan just nu. Vill inte falla tillbaka! Ska vi se till att skärpa oss tillsammans? :bump:

Gärna! Det är inte särskilt ofta som det går utför för mig sådär (som tur är), men en dålig start på dagen, tre dagars sötsug och lite stackarsmig-känslor var allt som krävdes tydligen...:meh:

För att kompensera lite har jag nu bokat in mig på 4 pass på gymmet nästa vecka, varav ett med personlig tränare! :nailbiting: Man kunde tydligen få det för en billig peng som ny medlem, så på måndag klockan 9 ska jag träffa henne och få lite mer ordning på torpet. Jag är löjligt nervös egentligen men har alltid drömt om att träna med en PT någon gång, så det ska bli roligt! :)
 
Sv: Beach 2014

Åh vad kul med personlig tränare! Hoppas hen är bra!

KL
Fyy vilken äcklig dag detta blev! Jag har mått så dåligt! Illamående kom tillbaka och vägrade ge sig och jag blev hängigare och hängigare. Jag har fortfarande morgonrocken på mig och har spenderar dagen med att uppdatera buke. Typ. Så till slut gav jag mig och gjorde nudlar. Och det var himmelskt! :love: Och sen blev det två morötter till det. Mådde bättre för stunden men sen var det samma visa igen. Och nu kände jag att det är inte värt att må såhär dåligt för att gå ner några kilo!! Något måste jag kunna stoppa i mig. Så jag har ätit två bananer och 200g keso. Och nu har kroppen lugnat sig lite iaf.
Ligger just nu på ca 670kcal idag men det får vara så nu!
 
Sv: Beach 2014

Jag har också sovit värdelöst i natt, hela dagen blir på något sätt förstörd då. Igårkväll var jag på hockey, vi har våra platser ganska precis vid isen, och det är snorkallt. Tyvärr var jag dessutom "tvungen" att åka dit i min tunna skinnjacka, eftersom jag har beställt en ny vinterjacka som skulle skickats den 15:e, men inte kommer skickas förrän tidigast den 25:e, morr på det. I natt har jag alltså sovit med både filt och överkast ovanpå mitt vanliga täcke. :angel:

Jag tar lite träningsledigt fram till lördag, om jag inte får ut hästen imorgon. Syrran fyller nämligen år imorgon, så det lär bli massa onyttigheter och kalas hela dagen.
 
Sv: Beach 2014

It's a deal :D Idag har det gått jättebra, men så var jag i stallet hela dagen också och hade varken tid, lust eller möjlighet att äta onyttigheter :p Ska bara sköta mig under kvällen också.

Åh vad kul med PT!! Jag har ju bara gjort det en gång men det var jätteroligt :D Och verkligen GULD att få tekniktips! Det kommer gå jättebra :)
 
Sv: Beach 2014

Som sagt, en heldag i stallet och jag är rätt mör :p Mocka tre boxar, fixa vatten, sopa, fylla nio höpåsar och lika många hinkar, sen rida tre hästar också... Puh! Men varje häst blev bara riden 30 minuter, hade helt enkelt inte ork till mer. Får ju tänka på att ta det lite lugnt eftersom jag just varit sjuk.
 
Sv: Beach 2014

kl

Jag bara måste hänga ut Zass lite. Snyggast i stan eller vad?! :love: :D

Jättefin! Och tightsen är himla snygga! :)

Chili- Jag köper alprosoyas osötade mandelmjölk, tycker den passar bra till gröt men vet inte om den är så god att bara dricka, har aldrig gjort det. Jag har hört att hasselnötsmjölken ska vara jätte god så prova den och ge en recension här tycker jag :D Det finns många recept på internet hur man gör egen mandelmjölk eller nötmjölk om du inte gillar dom i affären, tror det är ganska enkelt. Jag har gjort egen sojamjölk men det var länge sen, det var också lätt.

Så extrem orkar jag nog inte vara. :p Jag dricker ju vanlig mjölk, men den mandelmjölk jag smakat tidigare var ju sååå god. Men ja, om jag inte hittar nåt märke som är sådär mumsigt, kanske testar på att göra egen då. Vem vet. :)

*kl*
Gah! Varför vill inte tekniken som jag vill?? :(

Ja det kan man fråga sig! Ställer samma fråga idag. Mitt i min promenad valde endomondo att stänga av sig och avsluta min runda, så jag fick lägga in den manuellt istället.

Har suttit i båten i fem timmar idag, det regnade nästan hela tiden... Då spelar det verkligen ingen roll vad man har på sig! Efteråt var jag så iskall att jag knappt kunde köra bil och så kissnödig så jag höll på att dö.
Men det var ju onödigt att bara åka hem och slänga sig i soffan. Åt en bit mat och sen gick jag på promenad! 4 km på 43 min, med underställ. Sen var jag varm igen. :D
 
Sv: Beach 2014

Kan du inte köpa sånadär hand och fotvärmare då? Vet att flera i pappas jaktlag har sådana för att bli likstela när de sitter på pass. Väldigt skönt! :love:
 
Sv: Beach 2014

kl

ingen träning idag, känner inte alls för att träna i detta skitväder och känner mig lite halvsjuklig. Så vila idag och nya tag med ridning i morgon! :)
 
Sv: Beach 2014

Kanske för fötterna, kanske borde kolla hos järnhandlarna om han har sånt! Nån annan affär finns det inte här. :p Händerna måste jag använda hela tiden så där blir det svårt, men vet inte hur de ser ut heller?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 010
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 451
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp