Beach 2014

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014

kl

God morgon i höstvädret beachisar!

Har ni några nyttiga och motionerande planer för dagen? Eller ska ni gömma er under täcket tills hösten är över?:D Jag funderade starkt på sistnämnda men måste ju till jobbet i alla fall;)
 
Sv: Beach 2014

Jag ska till stallet och rida en sväng med målet att hålla in de där rymmande ytterbogarna :D Sen är det invägning på Xtra idag! :)
 
Sv: Beach 2014

Jag ska ut på sjön i vanlig ordning, sen hoppas jag hinna och orka med en kvällspromenad! Älskar hösten med alla fina färger och krispig luft!
 
Sv: Beach 2014

Kl

Sjuk igår, sjukare idag... :( Feber och rosslig hosta. Har egentligen skola 10-16 men hoppar i alla fall över första föreläsningen, behövde verkligen sova. Skulle bra gärna vara hemma hela dagen, men vi har obligatorisk labgenomgång mellan 15-16 :meh: Så jävla drygt, speciellt när man bor tre mil från skolan... Blä.

Igår lärde jag mig återigen att jag har väldigt svårt att motstå att äta precis allt jag är sugen på när jag är sjuk. Proppade i mig en massa choklad och sen åt jag nachos med guacamole till middag :grin: Duktig tjej.
 
Sv: Beach 2014

Är det inte kallt på sjön nu när det är så höstigt ute? Tycker det blir bara kallare och kallare.

Sleepan: Frallor är inte att underskatta, särskilt inte nybakta! Hoppas löpturen blir skön och avstressande :)
 
Sv: Beach 2014

De blev dock inte så goda, så jag får noga leta upp ett nytt recept :p

Och tack du, först och främst ska den bli av :p Har en del annat att stå i idag så jag får se hur det blir med det.. :)
 
Sv: Beach 2014

Mina snälla vänner ska "fixa" närvaron åt mig på genomgången så jag stannar hemma idag... Tre timmars resväg för max 45 minuters skola när man har feber känns liksom sådär.

Så nu blir det till att lägga sig under en filt och fortsätta projekt: bli frisk.
 
Sv: Beach 2014

kl

God morgon i höstvädret beachisar!

Har ni några nyttiga och motionerande planer för dagen? Eller ska ni gömma er under täcket tills hösten är över?:D Jag funderade starkt på sistnämnda men måste ju till jobbet i alla fall;)

Blir en liten promenad på lunchen med vovven! :) Sen har jag en liten förhoppning om att hinna rida ikväll innan det blir för sent :D Ska jaga älg till helgen och min man jagar tors och fre så det blir dåligt med ridning den här veckan om vi inte blir klara tidigt någon dag :) Men motion får jag i skogen när i ska gå ut till passen iaf ;)
 
Sv: Beach 2014

Låter vettigt. :)

Här blir det en liten sväng till gymmet idag trots allt. Kanske inte en timme, men lite är väl bättre än inget... :p
 
Sv: Beach 2014

Jag fick bogarna bra på plats, och då blev hästen som en övertänd iller som dessutom var alldeles överambitiös :D jag bad om ett vanligt byte och han gjorde byten i varje av bara farten :love: för att vara 23 år och ha fallit ur en del till hösten är han löjligt pigg! :D

Zassoo - snälla kursare! Krya på dig!
 
Sv: Beach 2014

kl

God morgon i höstvädret beachisar!

Har ni några nyttiga och motionerande planer för dagen? Eller ska ni gömma er under täcket tills hösten är över?:D Jag funderade starkt på sistnämnda men måste ju till jobbet i alla fall;)

Även jag funderade på det sistnämnda, det var verkligen en vansinnigt omotiverad Mineur som slog upp ögonen i morse. Det första jag kunde tänka var "åh nej, jag pallar inte gymmet idag", och då blev jag jättesur på mig själv. Nu har jag piggnat till lite dock och gjort allt för att motivera mig för en sväng till gymmet, så jag tror och hoppas att jag får tummarna ur och kommer iväg i eftermiddag! Jag har ju trots allt en Beach 2014 att tänka på ! ;)

Kl

Sjuk igår, sjukare idag... :( Feber och rosslig hosta. Har egentligen skola 10-16 men hoppar i alla fall över första föreläsningen, behövde verkligen sova. Skulle bra gärna vara hemma hela dagen, men vi har obligatorisk labgenomgång mellan 15-16 :meh: Så jävla drygt, speciellt när man bor tre mil från skolan... Blä.

Igår lärde jag mig återigen att jag har väldigt svårt att motstå att äta precis allt jag är sugen på när jag är sjuk. Proppade i mig en massa choklad och sen åt jag nachos med guacamole till middag :grin: Duktig tjej.

Men hallå där, jag trodde vi hade kommit överens om att det var en snabbvisit som gällde för alla baciller? Inte okej att bryta den överenskommelsen! :mad:
Stackars dig, men skönt att du kunde få stanna hemma från skolan idag i alla fall. Jag hatar att fatta sådana beslut, men du kommer att tacka dig själv i framtiden!
 
Sv: Beach 2014

Förlåt :p Ja, jag tycker det känns jättejobbigt att inte gå till skolan, tänker att "jag är ju inte dödssjuk liksom". Men man känner sig alltid bättre när man ligger hemma i soffan, så fort man kommer ut bland folk och faktiskt ska göra något så märker man att man egentligen inte klarar av det.

Imorgon måste jag dock till skolan, har labb på morgonen och den blir väldigt väldigt jobbig att missa. Men idag är det soffläge som gäller. :)
 
Sv: Beach 2014

Hello friends and future friends!

Jag håller på att slääääpa mig tillbaka till något slags välmående. Från maxvikt på 97kg 2011 till fitnessfreak med muskler på 80 kg 2012 till idag, soffpotatis på 88 kg. Gick från 82 till 88 under våren då jag var nyyykääär :love: och nu har jag stannat här. (btw, 180 cm lång och "kraftig benstomme")
Hör och häpna!

Jag har sagt upp mig från gymmet, och skaffat hund så nu är jag en sån som promenerar istället för att lyfta skrot. (dafuq?!) OCH från och med idag "äter" jag måltidsersättning!
Jag fick nog igår efter att jag och pv (som sagt att vi skulle ta tag i oss själva ordentligt igen), tryckte en pizza och choklad. Så nu vill jag ha en rivstart! Jag som egentligen är en typisk foodie, som lagar mat och letar recept för att det är kul, har alltså kuvat mig inför måltidsersättningar!!
MEN det är bara tre veckor, och efter dom tre veckorna ska jag måna om min kropp men "detoxmat" i ett par veckor (och gradvis komma tillbaka till pizza och choklad!) BOOM! :banana:
 
Sv: Beach 2014

Här var sol och fantastiskt fina färger, men kallt, på morgonen. Jag drog iväg in mot stan och fyndade vinterskor och present till min syster som fyller år på fredag, tittade till ponnyn som har vilodag och tänkte sen ge mig ut på en powerwalk. Vad hände? Det fina vädret försvann, givetvis. Försöker motivera mig själv till att ta mig iväg ändå, men det ser så kallt och ruggigt ut. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 012
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
676
Senast: miumiu
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 451
Senast: bollen__
·
Kultur Reflekterar lite har besökt Gripsholms slott, Livrustkammaren och Stockholms slott och tidigare har jag också gått guidad tur på...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp