Beach 2014 del II

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2014 del II

Tack! :)
Jag har förresten tänkt fråga dig om basketen, är det ett hobbylag eller vad är det du spelar? Spelade du hemma i Sverige också och var isf? Själv spelade jag tills jag gick in i väggen som 17-åring, men har ändå två JSM-guld med Uppsala Basket att stoltsera med ;)
 
Sv: Beach 2014 del II

Imponerande!

Qelina: Håller med, det låter väldigt lite. Och framförallt att det bara är grönsaker, inte så mycket näring.
Veterinärtid imorgon förresten, svarade visst aldrig.
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag tränar med universitetets damlag, men det är verkligen bara hobbyspel för skojs skull för min del. Vi (de) är dock med i en cup och spelar matcher varannan vecka, men jag har bara spelat i drygt ett år och är inte alls intresserad av att spela match, så jag har aktivt valt att sitta på bänken och heja på de andra istället. Att jag dessutom är ynka 160 cm lång gör mig inte mer självsäker direkt, så jag trivs bättre om jag får hålla det på en rolig "för skojs skull"-nivå! Jag sitter däremot med i styrelsen och är väldigt aktiv i klubben på andra sätt, men just spelandet gör jag bara för att jag tycker det är kul :)

Men vad häftigt att du spelat så mycket, nu blir jag lite imponerad här! Jag tycker basket är jättesvårt...:o Men kul, så klart!
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2014 del II

Ja det är kul! Fast nu var det åratal sen jag spelade nåt på riktigt, så det skulle nog inte gå lika bra nu ;) Men jag gillar när jag träffar på nån som spelar :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Låter kul med basket :)

Ninnurur: Åh vad duktig du är! 2 JSM guld är ju jättebra :)

pepp: Stor skillnad på bilderna ju :)

Qelina: Jag vet inte, men det känns bättre idag så var säkert bara något tillfälligt. Fick ont som tusan i svanken och svårt att böja mig.

Maten låter väldigt lite fortfarande tycker jag, men jättebra att du äter alla mål!

Jenka: Lycka till hos vet!

Cili: Skönt att det är bättre med knäet.
Vad gör eg en naprapat?

muppia: Jisses vad du är stark!
Bra jobbat!

Sleepan: Vad kul och hoppa. Jättelänge sedan jag gjorde det nu.
Vill också rida :love:

Zassoo: Bra att du inte gick in på pressbyrån. Såå lätt att falla dit, känner igen det mycket väl.

Kände mig nöjd idag när jag var superdeppad när jag gick till affären, suget var sååå stort över att köpa godis eller nåt. Men tog en promenad först som blev längre än jag tänkt, så när vi kom till affären var det betydligt lättare att stå emot suget. Köpte bara den mat vi skulle ha. Och en flaska glögg.

Blev en bit kesokaka med vaniljkvarg och en kopp varm choklad nu ikväll. Men det känns ok, chokladen gjordes på kakao istället för oboy och kesokaka är ju ändå bättre än godis.

Vi hade spelkväll igår, godis/chips/båda har varit standard varje gång förut.
Men nu gjorde vi fruktsallad och vaniljkvarg istället. Mycket godare!

Skulle ha tagit formbilder idag tänkte jag, men min mob vägrar fota. Kameran är bara svart.
 
Sv: Beach 2014 del II

Vad duktiga ni är som håller igång trots höstrusk och deppiga tider!

KL
Själv har jag surfat, paddlat kajak och gjort forsränning sen sist jag uppdaterade. och vi fortsätter promenera överallt vi är, men maten går sådär.
Nu är jag i Port Macquarie, 4-5 timmar norr om Sydney. Har bara 9 dagar kvar i Australien innan jag drar vidare till nya zeeland. Känns väldigt konstigt och månaderna har gått väldigt fort! bara 37 dagar kvar till jul nu då ;)
 
Sv: Beach 2014 del II

Åh vad avundsjuk jag blir!

Kl
Apropå höstrusk... ville inget hellre än att sticka ut och springa igår kväll. Men det gååår ju inte efter 22 (när elljusspåret släcks) så här års :(
 
Sv: Beach 2014 del II

Vad bra att ni kunde hitta nyttigare alternativ till spelkvällen! Minns att du skrivit om det förut :)

Jenka, vad lockar mest? Jag hade nog valt bodypump bara för att det är skönt att jobba igenom hela kroppen :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Jag har i stort sett ställt in mig på att det inte blir någon träning resten av veckan, förutom promenader såklart. Känner mig lite bättre i halsen men tänker vila ändå. Dessutom hinner jag faktiskt inte träna i veckan, inte med gott samvete... Har en otroligt intensiv kurs just nu som bara måste gå först. Men 30 minuters promenad varje dag ska jag försöka hålla, och så sköta maten dårå ;)
 
Sv: Beach 2014 del II

30 minuters promenad är inte fy skam det heller! Många säger väl att det är den där vardagsmotionen "som räknas" :p

KL

Blev typ en 30 minuters prommis för mig igår också, var skönt att komma ut. Lite strul med privata saker som fyller tankarna just nu :( Ska försöka hålla på maten och målet med 3 promenader i veckan ändå.... Tror det är extra bra att göra det såhär under lite jobbiga perioder. Men jag ska äta kaloribalans istället för underskott i alla fall, så jag får lite energi; behövs nog just nu. :)
 
Sv: Beach 2014 del II

Så, nu sitter jag och äter kvällsmat. Popcorn. Heja :p

Nyss inkommen från stallet och ridningen iaf. Så himla kul!
Hoppade vilket gick riktigt fint idag. Duktig häst! :)

Imorgon ska jag på box! (och denna veckan ska bli mycket bättre träningsmässigt än förra, banne mig)

Du är så himla rolig med dina popcorn, på riktigt så får jag typ upp din avatar i huvudet när jag tänker på popcorn :D

Härligt med box och ridning i alla fall! Verkar ju vara en bra start rent träningsmässigt i alla fall, så det bådar väl för en bra träningsvecka. Heja heja :)
 
Sv: Beach 2014 del II

*kl*
:banghead: Skulle ju till gymmet nu och packade inte med nåt hemifrån för jag tänkte att jag hade ju rena träningskläder hos mamma. Vilket stämmer. Däremot ligger både gymkort och skor kvar hemma :banghead: Hade iaf uteskor och stavar i bilen så det får bli en lång PW med lite back-intervaller också tror jag.
 
Sv: Beach 2014 del II

Hos oss kan man gå in utan gymkort, bara man säger till personalen. Fast du kanske är på ett obemmanat gym?
Bra att du hittade ett alternativ iallafall :)

Mirre:
Grymt att du stod emot suget!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 542
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 017
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Jag har insett att det är dags för mig att tackla min tandvårdsrädsla.. fobi.. men hur gör man? Jag har inte varit hos tandläkaren på...
Svar
9
· Visningar
277
Kropp & Själ Blev lite inspirerad av tråden under Barn som behandlar FHM's rekomendationer om skärmtid. Vad har man egentligen en padda till? I min...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 434
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp