Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Har precis läst ikapp nu, ni skriver ju så jäkla mycket! :p Jag vet att jag skrivit det förut men shit vad imponerad jag är av er alla, ni kämpar verkligen på ordentligt! :)

Idag har jag gått 7 km med en kompis. Det kändes som om vi höll iaf ett hyfsat bra tempo men efteråt visade det sig att vi kört på i 10min/km... Men trevligt var det och fint väder hade vi hela tiden :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jäklar vad stark du är! Bra jobbat :D

kl
Mitt benpass idag är inte mycket att skryta med, men kändes bra.
Knäböj, bulgariska utfall, leg curls m. boll, rumplyft m. boll och tåhävningar.
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Jag tog med hundarna och sprang en sväng nu på kvällen, det är helt overkligt att det inte gör ont längre :love:
Kör på med intervaller, 100 meter gå + 500 meter jogg + 100 meter gå + 500 meter jogg + 100 meter gå + 500 meter jogg. Sedan körde jag 100 gå + 200 jobb resten av vägen. Det blev totalt 3,75 km. Svettigt och skönt :)

I morgon vill jag cykla. På onsdag är det zumba.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Bra jobbat! :bump:

Jag själv äter mitt livs sista påse chips, typ. I morgon får jag räls och då lär jag aldrig kunna äta det igen, känns det som. Och jag är ett chipsmonster. Och jag har inte ätit chips på flera månader. Och jag ville ha det, utan att det känns dåligt. Så det känns rätt bra :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Imorn ska jag prova på yoga :crazy: haha spännande men lite läskigt.
Sen blir de som sagt bål/ryggstyrka på gymmet. Sen onsdag blir det ingen aktivitet alls då vi åker till Uppsala över dagen.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kl

Addicted: Gud vad tråkigt. Hoppas verkligen att vårdkedjan gör alla upptänkliga undersökningar!

Jag hinner inte med att läsa!! Förlåt!! idag har jag iaf gått 3 och sprungit 8 km. Har ingen superkondis så det får duga, men är inte allra segast i spåren iaf :)! Det är mycket backar här och de tär verkligen på mitt dåliga stackars flås. Aja, skam den som ger sig. Har inte hunnit införskaffa matvåg (=shape up känns lite svårarbetat), fast har käkat ganska kalorisnål mat i form av små portioner med ris och grönsaksröra till middag och lunch, samt havregrynsgröt till frukost. och två nektariner.

Tralalala intressant info verkligen verkligen. känns bra att vara asketisk och kontrollerad!! nu hoppas jag att jag ska kunna sova utan sömntabletter/matkoma av pasta eller nåt. stort tvek tyvärr.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Yoga är svårt, så även om du inte gillar det imorgon - ge det några gånger.
Själv ska jag på Body Balance imorgon, vilket jag personligen gillar bättre, men det är nog mest för att jag är så jävla ovig och tycker att yoga är svårt...
Min kropp skulle VERKLIGEN behöva yoga, så jag kanske får trotsa mig själv och införskaffa en matta någon gång...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Åh alltså!!! Fan vad du är bra!!!! Ingen skam i typisk skam-situation för många! Bäst bäst bäst!!
 
Sv: Beach 2013 del XI

+ tulpanen

Mitt första försök och instruktören lovade att peppa mig :D
Är ett gruppass på max 8personer och det är terminstart så dom kommer börja lugnt.
Jag är också jätteovig men framför allt stel i de muskler jag har och mycket spänningar så jag hoppas yogan kommer hjälpa till lite där :) Dom kör torsdagar också och då är det mer styrka och så inblandat men det passet kan inte jag gå för jag har kör då.
Synd dock att dom också kör coreboll på torsdagar som jag också missar :(
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja, det känns faktiskt bra att inte längre ha en enda tanke som skulle kunna uppfattas som negativ eller åt det ätstörda hållet gällande maten. Det blir så mycket... Lättare och roligare då! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tjoho! :D:bump:

Haha ja du drar dit alla! Men det är bra!

Kan man köra en prov-gång innan man köper kort?

/frågelådan

Inte helt säker på att man kan det, men du kan ju alltid ringa och fråga. Jag gick in och kollade runt innan jag köpte mitt, fick då låna ett kort vid infodisken för att kunna ta mig in i tjejgymmet också.
Är helnöjd! Allt man behöver finns i tjejgymmet, så egentligen behöver man inte vistas i resten om man inte vill. Men de maskiner som inte finns där inne är ofta lediga i resten av gymmet om man vill testa. Killarna verkar mest hålla till vid sina fria vikter :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag tror faktiskt att vi som har kort får ta med en kompis för prova på en gång, typ. Vi får kolla upp det! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Snabbt simmat! Håller med om att crawl är svårt, jag har kämpat hårt hela våren för att lära mig, och nu kan jag för med mesta simma en 50m-längd utan att dö halvvägs. Men måste fortfarande ta en liten paus när jag är framme.
Jag brukar varva bröstsim och crawl, typ 2 längder bröst, 1 längd crawl. Bröstsimmet är roligare för att jag kan växla tempo och variera lite på olika sätt. Crawl klarar jag än så länge bara i ett tempo, i en specifik rytm, men är ändå galet jobbigt. :D

Är sugen på att simma och ska ta mig till badhuset imorgon, men tycker det här med sommaröppettider är lite dåligt. :P
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kul att den arga vaden verkar ha blivit glad!

KL
Spelade lite tennis igår med sambon. Himla kul! Vi är typ nybörjare båda två, så vi är lika bra. Gjorde lite utfall och squats efteråt, medan sambon sprang en sväng.

Idag blir det nog en liten promenad och sen blir det dans till Johnossi ikväll - supertaggad! :bump::bump::bump:
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag börjar för övrigt bli lite nervös inför min intervju på xtra idag. Tänk om jag kommer med? Då blir det ju verklighet det här med att bli smal. Det har varit en utopi så länge så nu är det nästan skrämmande... :o
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 281
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 477
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp