Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Hoppas det bara är något övergående!

Emtherlia, puh inte ensam :D

Tassen, det var vanligt förut men inte längre. Men jag är ganska säker på att det beror på förra veckan/helgens stora intag av framför allt läsk men också annat gott och sött. Jag panikar inte direkt men det känns så onödigt bara :p Men jag har bestämt mig för att borsta tänderna och dricka mycket vatten, förhoppningsvis hjälper det ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Alltså ni är så duktiga på att träna, och skriva, jag hinner knappt med att läsa!

Idag har jag cyklat runt i Uppsala lite, och promenerat ganska många km i Stockholm till en arbetsintervju. Skaffat gymkort också (på fitness24seven Cili och Ninnurur :D ), men blir nog träning där först på onsdag. Taggad iaf, känns som jag börjar komma liiite mer till rätta i Uppsala. :)

På onsdag ska jag också dit :D . Eller ja, det beror ju på om jag mår tillräckligt bra eller inte, men planen är att jag ska det.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja, jag får väl försöka med något sådant om det inte blir bättre. Tack för tipset!

Tassen: I sommar har jag i princip bara kört löpträning, men för ett antal år sedan fick jag övningar av en sjukgymnast, där bland annat tåhävningar var med. Har dock slarvat med dem rätt mycket.

"Vi med knäproblem" kan sällan bara löpträna utan att komplettera med annan träning, så kör rehab nu och sedan får du tänka "prehab" och hålla i med övningarna även när du blivit smärtfri. För mig håller sig knät på mattan eftersom jag cyklar mer än jag springer, yogan innehåller också mycket bra för knäna, men när jag ska dra igång löpningen på allvar så kommer det bli excentriska tåhävningar åtminstone en gång om dagen.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Aha, trist! Om du lägger upp en förfrågan på typ FB, kan du inte hitta någon då då tror du?
 
Sv: Beach 2013 del XI

Och jag har bokat barnvakt så jag jojnar! :) Ska inte köra så hårt då hade jag tänkt men det kommer väl skita sig antar jag :D

Antenn - kom och träna med oss! Och hojta om du behöver hjälp med nåt, vad som! Jag är född och uppvuxen här i stan och är nu arbetslös så jag har en del tid att göra av med ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Aha, trist! Om du lägger upp en förfrågan på typ FB, kan du inte hitta någon då då tror du?

Problemet är att de flesta jag har på fb inte bor i närheten, och de som gör det har fel storlek alternativt lär inte ställa upp på det. Har redan funderat över den möjligheten :/
 
Sv: Beach 2013 del XI

Aha, trist. :( De har ingen anslagstavla på gymmet då, alt fråga i receptionen om de vet någon som de tror kan vara intresserad? :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vad är det för storlek på kläderna? Jag bor ju hyfsat till i alla fall ;) Även om vi bor på olika sidor om stan tyvärr :/
 
Sv: Beach 2013 del XI

Då kommer problemet med betalning för jobbet. Gör jag det själv så blir det gratis, en kompis kan jag "muta" med nån god mat/gentjänst eller liknande, men någon okänd lär ju vilja ha rena pengar. Det får helt enkelt vänta tills jag orkar göra det själv. Och under tiden så hinner jag ju träna mig lite snyggare ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Måndagsträning på klubben. Nya PB idag: Knäböj 85 kg och 57,5 kg bänk, snart bänkar jag i min kroppsvikt :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ifall vi kan få till att ses så kan jag gärna göra det :)

(förresten vill jag gärna ses i vilket fall, det var alldeles för länge sedan!)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Wow, fan vad stark du är! Förresten glömde jag kommentera ditt inlägg/dina bilder förut, himla kul att läsa!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tar du in barnkläder sen så känner du ju redan en van fotomodell ;) :D

Muppia - Häftigt! :o Jag skulle nog knappt klara bara stången nu för tiden :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag förstår. Hoppas det funkar med zass då, annars får du vänta som sagt. :)

muppia: Snyggt jobbat! :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det tycker jag verkligen att vi ska! Får se hur det blir efter läkarbesöket på onsdag, då vet jag ju lite om hur framtiden ser ut.
Borde försöka få med dig på f24s också nu när skolan börjar igen, det ligger ju centralt och bra ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja just det, har funderat på det där :) Hur mycket kostar det per månad? Skulle vara kul att få till någon dag i veckan åtminstone, är det inte snordyrt så kan det ju vara värt :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Aj vad sugen jag blev! :eek: Majgaaaaad. I så fall får du vara sällskap när jag köper kort :D Och visa mig runt! Har aldrig tränat på ett "riktigt" gym!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Självklart gör jag det!
Dessutom har du ju både Ninnurur och Antenn där också

(jag borde snart få provision)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 281
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 477
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp