Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Vi finns här hela vägen ifall du känner att du behöver utbyta tankar och funderingar med folk. Hoppas intervjun går jättebra! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Eftersom jag gärna prioriterar sovmorgon blev det ingen body balance idag... Dock hunnit med en timme på gymmet(heja mig! Så jävla skönt, typ inget folk!) och sitter nu och dricker protein och äter nachos.... Haha
 
Sv: Beach 2013 del XI

Förstår att det känns lite läskigt! Men jag är säker på att det kommer gå alldeles strålande för dig :)

Håller tummarna!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vi finns här hela vägen ifall du känner att du behöver utbyta tankar och funderingar med folk. Hoppas intervjun går jättebra! :)

Förstår att det känns lite läskigt! Men jag är säker på att det kommer gå alldeles strålande för dig :)

Håller tummarna!

Tack för pepp! :) Ska försöka få in en stunds jobbsökande nu innan jag ska iväg, det ligger nästgårds iaf. Sen blir det stallet!
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Godmorgon gänget :)
Jag har varit sjukt duktig att äta frukost idag, jag som hatar att äta frukost, en liiiten skål havrekligröt med banan :d
Nu väntar jag på att sambon ska komma hem så vi kan dra iväg på gymmet. Tänkte ta en morgonpromenad med hunden men han är ju så galet morgontrött :D

Ninnurur: De kommer gå skitbra =D Hela tråden håller tummarna då kan vi inte misslyckas ;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Dagens pass gjort.

10min cross
Benlyft liggande på rygg 2 x 7
Benlyft liggande på mage 2x7
Rygglyft liggandes över pall 2x7
Plankan 15s + 20s
Marklyft 2kg x 10 och 6kg x 5
Kettleball 7kgx5+5
2x20s sittande bakåtlutad på pilatesboll
5 ryggresningar på pilatesboll
10min cross

Skratta inte åt hur otränad jag är :D

Nu blir de lunch.
Köttfärsröra m. majs och kidneyböner och fullkornspasta
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag kom med i testgruppen!! :bump: berättar mer när jag sitter vid datorn, nu ska jag till stallet! :)

Grattis!!

*kl*

Idag känner jag mig överkörd. Somnade väl vid halv fyra inatt, hade krypningar och krampkänningar i benen som vägrade släppa. Blir dubbel magnesiumdos några dagar nu, så får vi se om det släpper.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Kul! Vad är det för nån testgurpp? Inte riktigt hängt med!

Fick höra från en kollega att hon tycker att jag "bara blir smalare", intressant när man inte har minskat mer än något kg sen i våras :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det passet var väl absolut inget att skratta åt, jättebra jobbat! Och alla börjar vi någonstans ;)

Ninnurur, åh vad kul och spännande! Ska bli jätteroligt att höra mer :)

Tassen, hoppas det släpper! Jobbigt sånt där :(

yew, då låter det som att träningen ger resultat? Härligt!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Idag blir det löpning, hade jag tänkt. Ska nog köra ett pass till med 700 m-intervaller innan jag går upp till 800. Skynda långsamt! Har inte haft några direkta känningar sen milen i fredags så det känns bra :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Mja, jag har ju snarare tränat mindre i sommar på grund av hypon... men kanske även den medicineringen som får mig att minska... :)

Bra med intervaller!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Idag blir det löpning, hade jag tänkt. Ska nog köra ett pass till med 700 m-intervaller innan jag går upp till 800. Skynda långsamt! Har inte haft några direkta känningar sen milen i fredags så det känns bra :)

När jag läste det där så tänkte jag "åh, jag ska nog också ut och spr... nej just det, det får jag inte".

Roar mig med nya produktinköp istället. Och försöker att inte låtsas om den rejäla träningsvärken jag har från gårdagens armpass :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 281
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 477
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp