Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Vid 18 :)
Ska till läkaren innan och borde vara klar vid 18-tiden, och därmed nere vid gymmet senast 18:15

Omklädningsrummet hittar du genom att bara gå rakt fram till maskinerna som du ser när du går in, på ena väggen där (åt höger) finns en dörr med en passerkortsgrej intill (det står att det är ett omklädningsrum på någon skylt också). Bara att hålla upp ditt kort mot den och kliva in :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

*KL*

Sprang halvmilen i söndags på samma tid som gången innan! :D Hade gått fortare om jag inte behövt vänta på att hunden skulle uträtta sina behov ;)

Ska se om jag hinner en runda ikväll. Annars får gräsklippning och tömkörning av hästen räcka som motion idag :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vi kan väl ses utanför ~18:20 eller så? :)

Antenn - det är bara att hojta! Har ju häst också om du vill åka med nån gång :) Var i stan bor du?

Zass - Hittade på hemsidan: Vi låter dig även att, vid ett tillfälle, ta med en bekant som kan provträna. Detta är möjligt endast när receptionen är bemannad :) Och det är ju bemannat till 19 så om du vill kan du hänga på i morgon!
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013 del XI

Jag vill också träna med er! Jag har alltid alltid fått gymma ensam, förutom en kort period i Sundsvall och en kort period i Östersund. Sen la jag ner det. Skulle vara jättekul att ha träningssällskap!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Åh det vore ju superkul! Ska kolla om jag har möjlighet att ta mig in till stan imorgon! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Vi kan väl ses utanför ~18:20 eller så? :)

Antenn - det är bara att hojta! Har ju häst också om du vill åka med nån gång :) Var i stan bor du?

Zass - Hittade på hemsidan: Vi låter dig även att, vid ett tillfälle, ta med en bekant som kan provträna. Detta är möjligt endast när receptionen är bemannad :) Och det är ju bemannat till 19 så om du vill kan du hänga på i morgon!

Säg kvart över, om det ska med folk utan kort så måste vi ju vara ute senast 19
 
Sv: Beach 2013 del XI

Iofs. Jag tänkte att det räckte att de var där när man gick in. Jag ska nog köpa en korthållare imorn iaf :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det går ju att kolla upp om man kan klämma sig ut två och två i slussen den här gången
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Körde ett pass till :D
Armar + 10min cross.
Skriver in övningarna sen.
Nu ska jag strax iväg på yoga.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Det låter bra det! Jag skickar ett sms till Ninnurur om det drar över på tiden, men jag antar att läkaren slutar 18 och vill gå hem då :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag hänger på någon gång efter nästa vecka då den är så jäkla full redan, då har jag dessutom varit på smärtmottagningen och kanske fått lite klarare direktiv hur jag ska tänka med min träning. Jag får säkert gymkortet betalt också, dvs ingen anledning att inte träna egentligen!
 
Sv: Beach 2013 del XI

kl

Kom för ett tag sen hem efter en 8 km promenad och jäklar vad varmt det var! Har nog fått en snygg bränna efter linnet också :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*

Jag var inte på humör för att cykla idag, så det får bli imorgon. Fanns en tanke på ett yogapass istället, men det blir det nog inte heller. :D Vad jag däremot har gjort är att jag har shoppat lite kläder, bland annat ett par jeans i storlek 29. :D Att de är superstretchiga låter jag helt enkelt bli att tänka på. :p

Tillägg: Gjorde bilder till shoppingtråden, smackar in dem här också!

2013-08-20%2018.14.41.jpg


2013-08-20%2018.15.11.jpg


2013-08-20%2018.14.19.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013 del XI

Vad jag däremot har gjort är att jag har shoppat lite kläder, bland annat ett par jeans i storlek 29. :D Att de är superstretchiga låter jag helt enkelt bli att tänka på. :p

Jag blir så ställd när jag läser sånt här. Jag har sett bilder på dig och du är ju liksom normalsmal eller vad man ska säga (hoppas du inte tar illa upp över min "bedömning" av din kropp, du är jättefin!). Jag är jättestor och de flesta av mina jeans är i storlek 28.

Jag har sett bilder här på människor i ungefär samma längd som mig, som väger mer men som ändå ser betydligt mindre ut än mig. På varenda bild ser jag ut som en valross (minus tänderna).
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag blir så ställd när jag läser sånt här. Jag har sett bilder på dig och du är ju liksom normalsmal eller vad man ska säga (hoppas du inte tar illa upp över min "bedömning" av din kropp, du är jättefin!). Jag är jättestor och de flesta av mina jeans är i storlek 28.

Jag har sett bilder här på människor i ungefär samma längd som mig, som väger mer men som ändå ser betydligt mindre ut än mig. På varenda bild ser jag ut som en valross (minus tänderna).

Bedömningar som "normalsmal" tar jag verkligen inte illa upp av. :D Men det visar hur konstig den egna självbilden är.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Wohoo vad najs med storlek 29! :D Vet precis hur det känns eftersom jag just köpt ett par i samma storlek för första gången på jättelänge ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 281
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 477
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp