Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

KL

Benpass igår som inte blev jättehårt pga smärta i ena låret. Har inte haft ont idag i alla fall så jag hoppas det var övergående. Träningsvärk i benen men inte så jag dör. Idag ordentligt överkroppspass på gymmet. Körde mage, rygg, axlar och armar. Känner att jag måste börja dela upp överkroppen snart men det får bli ett senare projekt.

Är så grymt nervös/ångestfylld/förväntansfylld men försöker samtidigt vara likgiltig just nu. Ringde till studievägledaren på läkarprogrammet Umeå universitet och frågade hur många reserver i min kvot de ringt hittills. 7 stycken blev svaret. Det innebär att jag just nu bara har 2 framför mig innan det är min tur. Så galet!! Vågar inte riktigt hoppas alls trots att jag statistiskt sett borde komma in. Det är så nära att jag knappt vågar andas. Total spänning 24/7 liksom. Håll en tumme för mig är ni gulliga!

Så förlåt för bristande kommentarer! Jag läser dock allt ni skriver och inspireras & peppas hela tiden.
 
Sv: Beach 2013 del XI

:eek::eek: Hjälp vad spännande! Håller alla tummar jag kan, unnar dig verkligen SÅ mycket att komma in på utbildningen!!

Bra jobbat med träningen! Hoppas benet skärper sig.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Förresten så saknar jag fortfarande ananya, var håller hon hus?! Och cherie kan också ta och komma tillbaka. :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Bra gjort! Nu drog du ifrån igen ;)

Försök släppa de dumma tankarna, svullen är du kanske men fet är du så långt ifrån man kan komma. Du har haft en tung dag och då är det lätt att man får sånt där dåligt för sig. Du är superfin och jätteduktig! Kram! :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

:eek::eek: Hjälp vad spännande! Håller alla tummar jag kan, unnar dig verkligen SÅ mycket att komma in på utbildningen!!

Bra jobbat med träningen! Hoppas benet skärper sig.

Tack :love:

Och ja, det är väldigt spännande, går runt och kan knappt andas hela dagarna och varje gång min telefon ringer håller hjärtat på att stanna för jag tänker att det är universitetet. Och samtidigt blir jag så rädd för att jag inte ska komma in för jag vet hur ledsen och besviken jag kommer bli då när det är så nära..

Förresten så saknar jag fortfarande ananya, var håller hon hus?! Och cherie kan också ta och komma tillbaka. :D

och Trollunge!

+ 1 på dessa!

MalanMjöl hoppas det går bra hos kiropraktorn :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Och Apollo! Hon livade verkligen upp trådarna tycker jag, så jag hoppas fortfarande på att hon ska komma tillbaka.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag blir så ställd när jag läser sånt här. Jag har sett bilder på dig och du är ju liksom normalsmal eller vad man ska säga (hoppas du inte tar illa upp över min "bedömning" av din kropp, du är jättefin!). Jag är jättestor och de flesta av mina jeans är i storlek 28.

Jag har sett bilder här på människor i ungefär samma längd som mig, som väger mer men som ändå ser betydligt mindre ut än mig. På varenda bild ser jag ut som en valross (minus tänderna).

Du är verkligen inte jättestor!!
Hojta till när du är sugen på att hänga på till gymmet. Jag skulle gissa att det blir fortsatt sjukskrivning för mig ett tag och i så fall kan jag enkelt anpassa mig
 
Sv: Beach 2013 del XI

Tack vad snäll du är, jag försöker att inte fastna i dumma tankar men när man står naken framför spegeln är det svårt.

Och vadå drog ifrån, såg att du varit duktig och sprungit 8 km så du tvingade ju ut mig praktiskt taget;)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Glömde ju skriva att jag ökat massa i vikter! Tog 6 repetitioner på 30 kg i latsdragen (tog knappt 15 när jag började) och 8 repetitioner på 8 kg i liggande hantelpress! Alltså där blev jag sjukt stolt och förvånad eftersom jag lyckades behålla både teknik och kontakt ordentligt! Och i den övningen körde jag 3 kg första gången och skakade samt fick en sån träningsvärk att jag knappt kunde lyfta armen dagen efter :D

Dessutom hittade jag en sjukt bra kontakt i hantelrodden, kunde verkligen krama ihop muskeln!

Det tar sig! Sjukt kul när man märker skillnad :)
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013 del XI

Om det blir Umeåflytt så rekommenderar jag att träna på Formtoppen. IKSU är ju störst, bäst och vackrast (och nära uni och har massor med flashiga pass och gud vet allt) men om man bara vill gymma så är Formtoppen så himla bra. Vågar påstå att det vid nästan varje given timme är minst en person jag känner där då massor med folk från mitt gamla jobb tränar där, så jag kan lova att det finns massor med trevligt folk. :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

KL.

Jag vill vara med igen... alltså jag vill komma igång nu! Löpningen lägger jag åt sidan då jag tycker det är så fruktansvärt tråkigt nuförtiden!

Vill börja styrketräna, MEN jag har torgskräck och bara jag går och tänker under dagen att "idag ska jag och styrketräna" så blir jag sjukt nervös. Hur ska man egentligen övervinna detta?

Jag har ju styrketränat mycket förut, men då hade jag oftast nån att gå med, vilket jag inte har nu...
Det som är i mina tankegångar är att folk ska tänka och tycka att man gör saker fel osv....
 
Sv: Beach 2013 del XI

Välkommen!

Du kan inte träna hemma i början? Alltså använda din egen vikt eller om du har lite vikter hemma? Min erfarenhet är att folk är så uppslukade av sitt eget att de inte tittar på någon annan eller bryr sig för den delen. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 281
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 477
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp