Beach 2013 del XI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del XI

Det passet var väl absolut inget att skratta åt, jättebra jobbat! Och alla börjar vi någonstans ;)

Tack men känns ju aslöjligt :D Haha. När man ser alla andra som gör ryggresning med 40kg vikt i armarna eller en hantel mellan fötterna i benlyften. :D Men jag vet, man ska inte jämföra sig. Men ändåååå :p
 
Sv: Beach 2013 del XI

Usch vad värdelöst! Hoppas det släpper nu med tabletterna.

Kl

Sitter på trappen till mitt torp och vilar lite. Japp, jag har blivit med torp. :D det är i enormt renoveringsbehov så jag jobbar och sliter resten av min ledighet nu! Vill måla utsidan innan hösten kommer så fasaden är skyddad. Roar mig därför med att borsta väggarna rena (jobbigt) och har idag tagit bort en enorm, död kaprifol från väggen (jobbigt!).

Det var även här jag slog med lie, och den träningsvärken satt i två dagar. :p nu har jag nacke, skuldror och axlar att se fram emot också. ;) så nu har jag väl vilat färdigt, dags att ta de första penseldragen! Ingen tid över till träning, men detta är nog så jobbigt. :D
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja just det, glömde :o Men något har ju hänt i alla fall :D

Ja intervaller är fiffigt, kör ju det för att skona min vad :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Men produktinköp är ju superspännande! Och vad härligt med träningsvärk i armarna, jag vill ocksååå :D

Poison, nä man ska inte jämföra sig ;) Det är som med löpningen, jag tycker att jag springer supersnabbt när jag gör 6 min/km. Det är snigelfart för väldigt många :laugh: Det är bra att vara försiktig, det är oftast de som vill gå för fort fram som skadar sig.

Chili, åååh vad mysigt med ett torp!
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jo. Jag ska iaf. få hjälp med marklyft och frivikter nu så jag ska slippa göra illa mig :) En träningsnarkoman som är jätteduktig på träning och kost :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Åh vad sugen jag blev på att springa nu när du skrev att du ska springa. Tanken är egentligen en promenad men mina ben säger "spring!":D Får väl se vad de säger när jag kommit hem:p
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
Sitter till häst nu och försöker landa i känslan av att jag ska genomgå en drastisk livsstilsförändring. Det är stort. Min målvikt är 80 kg app jag ska gå ner ca 50 kg är det tänkt...

Borde ta före/efter-bilder kanske?
 
Sv: Beach 2013 del XI

Ja, ta absolut bilder! Det är jättehemskt att ta före-bilder, men du kommer vara så nöjd med det efteråt! Och ta bilder under tiden, det är lätt att man blir hemmablind och inte ser hur mycket som faktiskt händer :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Jag har en riktigt jobbig dag känner jag. Har ingen som helst ork i kroppen och huvudet känns tungt så troligen blir det en promenad ist för löpning. Men det är ändå skönt att känna suget efter att springa:)
 
Sv: Beach 2013 del XI

Grattis, vad kul! Och före- och efterbilder är nog jättebra, av många olika anledningar, men främst om du tror att det kan peppa dig själv.

Poisonous: Det är väl en jättebra början! Det är dumt att jämföra sig, men svårt att låta bli. En dag är du också där, minst lika stark som "alla andra"...
 
Sv: Beach 2013 del XI

Har funderat fram och tillbaka med detta om vikten. Då jag har gått upp lite i sommar, vilket gör att jag är mindre nöjd med mig själv. Och då ligger mitt Bmi idag på 21,5, jag är alltså långt i från överviktig. Varför är dessa kilon så viktiga för psyket? För fysiken är dom ju inte lika viktiga...
 
Sv: Beach 2013 del XI

En promenad låter som en bra idé då tycker jag! Men kom ihåg känslan inför nästa löppass :)

grodan, bra jobbat med promenaden! Och angående vikten så nej, du är inte ett dugg överviktig. Men det betyder ju inte att man automatiskt är nöjd med sin kropp. Genom träning kan man ju dock forma om kroppen som det diskuterats lite här på senaste tiden. Dvs samma vikt men man ser smalare och mer "fit" ut. :)
 
Sv: Beach 2013 del XI

*kl*
Sitter till häst nu och försöker landa i känslan av att jag ska genomgå en drastisk livsstilsförändring. Det är stort. Min målvikt är 80 kg app jag ska gå ner ca 50 kg är det tänkt...

Borde ta före/efter-bilder kanske?

Då har vi nästan samma mål :)
Mitt mål är också 75-80 till mina 171cm. Jag har dock "bara" 35kg att gå ner
 
Sv: Beach 2013 del XI

*knapp*

Yew: Jag tror vi lider av samma symtom. Jag får oxå höra hela tiden att jag blivit så mycket smalare, men har inte ändrat vikten sen maj?! Och dessutom ingen träning nu på sistonde.

Update här då. Förkylningen släpper mer och mer. Idag har jag köpt hem ingefära. Så förkylningshonung med ingefära har jag druckit nu. Har dessutom lyckats få ont i ryggen :( Så ska ringa till kiropraktorn om det inte går över. Det knäppte till när jag låg och solade i söndags och nu gör det ännu mer ont. Har tänkt att jag ska jogga försiktigt idag eller imorgon och känna hur det känns, för nu är det inte så mycket förkylningskänsla kvar utan mer slemhosta bara.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Gud vad ni skriver, jag hinner knappt läsa ikapp! Men jag hejar på dig V, här blev det också chips :d

Annars har jag ätit bra. Jag stirrade länge på chipspåsen innan jag bestämde mig för att inte vara hur hård som helst mot mig själv. Det var nog 3 veckor sedan jag åt chips senast och jag hade inte galna cravings. Igår passerade jag chipshyllan utan att känna att jag ville ha en påse.
Har haft rätt mycket träningsvärk senaste dagarna, så varken igår eller idag blir det något. Egentligen skulle jag ha sprungit idag men jag sover så himla mycket. ( Alltså vi pratar uppemot 14 timmar ). Idag börjar jag 17 och vaknade nyss så hinner bara laga mat. Känns jobbigt, måste sluta med det. Blir trött och drömmer väldigt mycket märkligt nu. Igår hann jag inte heller, då var spekulanten ute och red igen. Såg kanonbra ut, så efter att ha umgåtts med dem var det bara att rulla mot jobbet. Ska kila till mamma och väga mig nu tänkte jag. Bara för att.
 
Sv: Beach 2013 del XI

Yaay, vilken tid tänkte ni träna? Har bara varit i receptionen så jag vet inte ens vart omklädningsrummen är :o

Angående tid att spendera så är jag för närvarande också arbetslös och ingen av (distans)kurserna jag ska läsa har börjat än så om du vill hänga/promenera eller nåt någon dag är jag mer än gärna på! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 281
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
2 475
Senast: Badger
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 477
Senast: Farao
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Oväntade saker ni finner läskiga
  • Hiss och diss del 5
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp