Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Drygt att det inte blev något badande. Förstår att du saknar vattnet :(
Bra jobbat med cyklandet iaf!:D
 
Sv: Beach 2013, del X

Ingen bra Beachdag för mig idag. Men nöjd med mig själv ändå! :)
Trodde jag skulle vara tvungen att gå från stationen idag med, men hann precis med bussen! :p Så inget promenerande idag tyvärr, men men :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja, Linköping är trist på sommaren! (tack, du påminde mig precis att jag ska vänta till augusti innan jag åker ner :p)

kl
Glass nu, måsten gjorda och sambon hade tagit ut hundarna så blev inte ens en promenad idag :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha skönt att någon håller med. Så deppigt att bo i en stad som är såhär sommartråkig, min åsikt iaf som anser att sommaråret är då livet leker typ. Skulle aldrig kunna bo här har jag insett nu, men får stå ut studieåren nu i alla fall ;)

KL

Idag blir min dag (och i morgon också när jag tänker efter, då jag åker till Sthlm direkt efter jobbet) också obeachig, precis som din var igår Sleepan... Snart dags för jobb, sedan direkt till grillkväll med vänner och sedan blir det nog bums i säng. Får se om jag ens lyckas hålla kaloribudget :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha, jag har fått för mig att Linköping är trevligt året om? Aldrig varit där iofs så fråga mig inte varför jag tror det :p

KL
Dagens lärdom: dricker jag vatten under natten på jobbet får jag inte ont i huvudet framåt 4, och jag hetsäter inte frukost när jag kommer hem heller. Hurra! Har precis ätit en halv portion gröt med enormt mycket jordgubbar och en knäckemacka. Nu blir det stallet en snabbis och fodra hästen innan jag kan sova.
Planen är en promenad ikväll innan det är jobb igen, men vi för se hur jag känner för det då.

Ha en bra dag alla!
 
Sv: Beach 2013, del X

Idag blir min dag (och i morgon också när jag tänker efter, då jag åker till Sthlm direkt efter jobbet) också obeachig, precis som din var igår Sleepan... Snart dags för jobb, sedan direkt till grillkväll med vänner och sedan blir det nog bums i säng. Får se om jag ens lyckas hålla kaloribudget :p

Hela min jäkla vecka är sådan tyvärr. :p
Måndag = middag hos mamma och hennes snubbe ihop med mina syskon
Tisdag = klippning och sen mat hos min vän
Onsdag = jobbade kväll
Behöver verkligen packa klart min väska ikväll med, men ska på kalas. Orkar inte, haha.
Får väl vara där en stund och sen sticka hem och fixa. En sak som är bra är att man vet att man ALLTID får enormt god mat hos just de släktingarna jag ska till. :d :p :D
Och imorn åker jag till Göteborg direkt efter jobbet så då måste väskan vara färdigpackad. Tur att jag snart får semester, haha :p

2 dagar kvaaar!
 
Sv: Beach 2013, del X

Kruxet är att det är ont om vatten så om man inte har bil böir det ett helt projekt att bada (om man väljer bort tinnerbäcksbadet iof). Dessutom är det en studentstad så det är rätt dött på sommaren. Men väldigt mysigt annars!

+Cherie
Jag tycker om Linköping... hade planer på att stanna men så blev det visst inte.
 
Sv: Beach 2013, del X

Kommer du härifrån eller pluggade du här? Var det p.g.a. jobb som du inte kunde vara kvar i stan eller? Storleksmässigt tycker jag att Linköping är bra, men jag tycker inte staden är särskilt mysigt annars. Inget fel alls så, men finns klart starkare kandidater i mitt tycke :) Men jag trivs bra här ändå. Kanske hinner jag ändra uppfattning om stan de kommande fyra åren.
 
Sv: Beach 2013, del X

Haha jobbigt det där när man äter borta, då är det typ omöjligt att hålla kaloribudgeten tycker jag :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Helt apropå ingenting, bBästa godiset är NEKTARINER just nu tycker jag! SÅÅÅÅ goda! Alltså jag knarkar nektariner. Om jag känner att jag har ätit för många en dag så sitter jag och luktar på dem istället :angel: Åååhhh så gott det är. Nu tar jag dagens första :d
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl

Här blir det jobb hela dagen, men promenerar fram och tillbaka så ca 5 km promenad iaf :) Helt stört varmt nu på morgonen, höll på att smälta bort! Glad att jag ska få gå in i mejerikylen och svalka mig lite ;)
 
Sv: Beach 2013, del X

Nej, kommer från Stockholm. Flyttade ner efter studenten, pluggade 5 år, jobbade ett år och flyttade sen upp. Vid det laget hade jag träffat en kille i Stockholm och efter ett år på distans var vi less... blev jag som fick flytta när min projekanställning ändå tog slut.
Börjar trivas rätt bra i Stockholm igen nu också dock.
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl

Här blir det jobb hela dagen, men promenerar fram och tillbaka så ca 5 km promenad iaf :) Helt stört varmt nu på morgonen, höll på att smälta bort! Glad att jag ska få gå in i mejerikylen och svalka mig lite ;)

Ja, var tvungen att gå och kolla temp nu och det är 26 grader just nu (klockan är NIO!), termometern ligger helt i skugga och har heller inte varit något i sol idag... Galet, galet, galet varmt! Nu fattar jag bättre varför jag svettats i lägenheten hela morgonen, trots öppna fönster och öppen balkongdörr :p

Happ, med så fint och varmt lär butiken vara stendöd idag. TRÅK!!

Ha en bra dag beachisar, ta det lugnt i värmen!
 
Sv: Beach 2013, del X

*knapp*
Ang pannkakor på fiberhusk tycker jag att det smakar liknande vanliga pankisar och konstistensen är liknande med.

Två dagar med strikt lchf så har jag droppat det jag gick upp över semestern. Mestadels vatten allstå :) Idag har jag någon enorm träningsvärk i rygg och mage så passet igår gjorde sitt. Tror det blir vilodag idag. Det är varmt ute och jag skulle vilja umgås lite med pv idag innan jag börjar jobba. Ev rida efter jobbet ikväll.
 
Sv: Beach 2013, del X

Måste prova dem där pannkakorna någon dag :d

Det är verkligen galet varmt idag!
Vi har 20.8 i skuggan nu, var ut en sväng när jag lämnat mini på dagis och tanken var att springa, men insåg rätt snabbt att det var alldeles för varmt.
Lite sprang jag men gick största delen av vägen. 4.29km på 46.55min
 
Sv: Beach 2013, del X

Smakar pannkakorna som vanligt eller blir de väldigt annorlunda i smak och konsistens p.g.a. fiberhusken?

(Är sugen på att pröva eftersom jag är en riktig sucker för pannkakor, men känner inte att det är lönt om det ändå inte kommer smaka som vanliga :p)

Jag tycker att de är godare än vanliga pannkakor i och med att de är matigare, i övrigt är det väldigt lika i smaken. Smakar lite mer ägg. :)
Jag älskar också pannkakor och tyckte dessa var underbart goda!

Mvh Domino_s
 
Sv: Beach 2013, del X

Hade vägning/mätning idag.. Har kört lchf i över 1,5 vecka och resultatet blev.. Ingenting..:( Exakt samma vikt och mått. Så nu känns det lite deppigt..:(

Mvh Domino_s
 
Sv: Beach 2013, del X

Trist hördu. Men upp med hakan! Det kommer vända :)

Du har koll så att du inte äter för mycket nu när du börjat LCHFa?
Även om man ska kunna äta en jäkla massa fett och så, så tror jag ändå att man kan behöva ha lite koll på kalorierna för att inte äta för mycket...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp