Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Jag ska oxå springa tjejmilen. verkar som vi är ett gäng härifrån som ska springa. Zassoo skulle väl springa? Sen var det någon mer?

*knapp*
Jag har bakat goda protein/lchfkakor på kvällen efter jobbet. Gooooooott! Men frös ett gäng och pv fick äta några med.
 
Sv: Beach 2013, del X

KL

HAHA, jag är sämst på att packa. Väskan väger 20 kg. Hurra för mig :p
Hur gick det till liksom?! Suck. Får nog rensa ur lite i Göteborg sen innan jag åker...
 
Sv: Beach 2013, del X

Sjukt bra priser ju! Älskar när man gör klipp sådär. ;) Har själv gått ett gäng gånger till naprapat för 150 kr/gång tack vare att hon är ansluten till landstinget. Gött mos! Hoppas du får hjälp om det besvärar dig med ryggen!

Lycka till och heja heja till alla som ska springa Tjejmilen :up:

Och jo, skåne är vackert men ÅH vad jag längtar efter att få åka hem nu! Känner inget behov av att sova i den här 90-sängen mer. Vill hem och gå hundpromenader!
 
Sv: Beach 2013, del X

KL

Ett dygn fick jag ha min nya cykel. När jag skulle cykla till jobbet vid 15.30 upptäckte jag att den var borta. Men min helvetescykel står kvar bredvid. Undrar om Gud vill att jag har blåa knän för alltid?

Mvh bitter och förbannad
 
Sv: Beach 2013, del X

Nygammal cykel, en som stått i förrådet hos mamma i några år. Sparsamt använd, fin och fräsch. Vi körde den till mig, pumpade upp den och köpte nytt - godkänt - lås och parkerade den bredvid min helvetescykel som slår mina knän blå varje gång jag cyklar. Kommer ut idag och cykeln är borta. Vad fan liksom? Utanför min port stod den... På Nyköpings lugnaste område där det bara bor typ 100-åringar...
 
Sv: Beach 2013, del X

Yes, jag ska också vara med på Tjejmilen! :D

Lindgren, fan vad trist med cykeln! :(

kl

I eftermiddag åker jag till Åland för lite minisemester hos min vän, ska bli jättekul! :) Ska försöka få till en promenad på förmiddagen nu innan, sen lär det inte bli något mer på hela helgen.
 
Sv: Beach 2013, del X

Så nedrans ruttet när folk inte kan hålla fingrarna i styr. :( Hoppas du har sån tur att du får tillbaka din cykel!

På tal om cykel, jag borde få punkteringen på min fixad så jag kan cykla till stallet. Men det är ju såååå jobbiiiiigt haha.
 
Sv: Beach 2013, del X

Trist Lindgren! Du får hålla koll på blocket eller nåt.. Fy! Nu börjar verkligen cykel-tjuvar-säsongen (spec här i Linköping) så jag överlåser min cykel med massa kedjor och skit, haha :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Blev verkligen orgie i mat igår kväll :angel: Chips, kött med bea, cupcakes, massor av vin, frukt, ost... Det var jättegott och kände mig inte illamående eller så, så jag överåt inte på det sättet (som jag ibland kan göra) men måste blivit helt galet många kalorier över budget. Lite trött, det är så ovärt att göra så egentligen för utslaget på en vecka då så kommer jag nästan ändå ligga på kaloribalans trots underskott övriga dagar = ingen viktnedgång. Så typical me! :p

Enda motionen var 2 mils (transport)cykling och sedan i rörelse på jobbet 8 timmar. Så försöker trösta mig med att det är inte skoldagar när man sitter på ändan hela dagarna iaf :p
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013, del X

Fyfaan vad surt!! Tycker det är många cyklar som stjäls överallt:/ undra om jag borde vara förolämpad å min cykels vägnar, den har stått på alla möjliga ställen utan att den har försvunnit. Är den så ful alltså?:D
 
Sv: Beach 2013, del X

Bra att du inte åt mer än du kände för. Även om det är trist att det blir +-0 i slutändan så blir det inte plus iaf:)
 
Sv: Beach 2013, del X

Suck, trist! Jag förstår inte varför de aldrig kan ta cyklarna man vill bli av med :angel: Det hade ju varit skönt om de kunde ta cykeln man ändå ska skrota :angel:




kl

Idag vägde jag 60,1, ooooooh vad jag längtar tills vågen rapporterar något med en femma före :D
Var just ute och sprang intervaller och insåg att det är mycket jobbigare när man inte ätit en ordentlig frukost :o
 
Sv: Beach 2013, del X

Åland tillhör Finland ;) Hoppas på bra väder, här hemma är det just nu blåsigt och inte mer än 15 grader :/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp