Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Är väl bara jag som sitter här en fredagkväll dårå. :p Ska jobba i helgen så jag sitter här och googlar frenetiskt på det mesta som har med trädgård, djur och natur att göra istället för att vara ute och roa mig :angel:

Har varit ute och gått idag igen! Samma runda, 3 km. Supermysigt! Kom på att jag även gått till och från skolan 3 av 5 dagar denna vecka. Det tar ca 20 min att gå så det är rätt lagom vardagsmotion. :) Här är några bilder från rundan!

img_6397_51e9754c9606ee64df01d377.jpg


img_6387_51e97394e087c31289195d54.jpg


img_6395_51e97439e087c311e9ebe58d.jpg
 
Sv: Beach 2013, del X

Du är inte ensam, jag kan hålla dig sällskap såhär på fredagskvällen ;) Sitter på tåget upp till Stockholm.

Vilken underbar natur! Väldigt rofyllt. Vilken ynnest att kunna bo så. Och du har helt rätt att vardagsmotion inte är att underskatta...
 
Sv: Beach 2013, del X

Vad mysigt det ser ut! Var i lund är det? :)

Jag har varit på fredagsbox :love: igen, sommarlov är härligt!!! :D

Imorgon först tidigt till stallet och sen ska det bättras på brännan är det tänkt! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag har aldrig testat själv men ett ex beskrev naturellt proteinpulver som det äckligaste som finns... :p Men kanske värt att fylla ut med när något annat smakar gott? Tror många märken erbjuder det. Jag har bara testat pulver från Star nutrition och deras Whey 80 är helt okej!

Ja det är liksom själva "proteinsmaken" som jag ogillar :p Gör inget om det skulle vara smaksatt med nån exotisk frukt egentligen, det passar in - men den där omöjlig-att-tycka-om-smaken vill jag slippa i så stor mån som möjligt. Förstår ju om det inte går att bli av med den helt, men vilka märken har minst sådan?

Såg att man kunde beställa samples från Fitnessguru, men då var ju frakten på 69kr vilket gjorde det till väldigt dyra samples :(
 
Sv: Beach 2013, del X

Har iaf tjötat bort nästan hela kvällen nu på telefon, alltid något. ;) OCH jag har slutat äta så jäkla mycket! Har inte ens ätit middag än men nu börjar jag bli hungrig så ska slänga i mig nånting. Sötsuget har minskat radikalt under veckan dessutom.

malan - det är öster om Lund vid Skyllegården :) Kan rekommendera naturstigarna där, detta är Myrstigen. Mycket mysigare än de anlagda motionsslingorna.

Mammas - ja, det är ju nåt med bokskog :love: Var på Knivsåsen förra veckan, jättefin bokskog där också! Är det slött på jobbet?

Tack för era komplimanger! Känns bra att vi är några som sitter hemma och ugglar, haha. :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Härliga bilder! Visst hade du rört dig vid Stenshuvud någon gång? Det är mina hemtrakter :D

KL
Åt nyss fetaostfyllda köttbullar på oxfärs, en hög grönsaker och ajvar relish (blandad med fetaost och creme fraiche). Herrejääävlar vad gott det var. Jag älskar mat! haha.
Hasade mig runt en promenad på 9 km innan idag så känner att jag med gott samvete kan gräva ner mig så djupt jag bara kan i soffan resten av kvällen. :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Hmmmm. Jag tycker att proteinshaken kan försvinna om man gör en god smoothie. Då har jag använt Vanilla pear, som smakar päronglass/piggelin. Kan dock starkt avråda från Star nutritions Gourmetpulver. Jag tycker det är vidrigt, extremt stark och söt smak, väldigt onaturlig, och hur mycket man än skakar så förblir shaken något pulvrig (som fin, fin sand). Uäck.
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag har det urskönt, även om jag "bara" ugglar. Imorgon tänkte jag gå upp relativt tidigt och springa innan det blir för varmt, sen ska jag sola hela dagen hade jag tänkt! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Japp, jag var där vid midsommar! :) Sååå fint därikring! Var inne och inspekterade hamnen i Simrishamn och bodde sedan i Hammenhög. Mysigt och fantastisk natur. :)

Din mat lät sjuuukt god! Nu måste jag verkligen göra något att äta.
 
Sv: Beach 2013, del X

Låter jättegött och väldigt beachigt! Hur långt springer du nu?

Jag sitter och lyssnar på koltrasten utanför som pratat med mig i flera timmar nu... Imorn hoppas jag att det bara blir en kort stunds arbete, sen vill jag åka till Vombsjön och sola och bada! Ska nog inte promenera något, kanske på söndag igen. :) Kan göra lite styrkeövningar istället.
 
Sv: Beach 2013, del X

Simrishamn är min stad haha. Det är helt underbart överallt där på sommaren, men det förstod jag först när jag flyttade därifrån :p

Vad blir det för mat? :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja, det är beachigt, chipsen är mindre beachiga :D

Nu springer jag 25 minuter, ca 4 km kommer jag på den tiden. Imorgon blir det en backig runda så då kommer jag nog inte hinna riktigt lika lång sträcka :p

Tycker din morgondag låter beachig också! Sola och bada låter helt perfekt!
 
Sv: Beach 2013, del X

Jo jag vet, tänker alltid på dig när jag är där i närheten. Av nån anledning. :p Du är nog den enda jag vet som bor där haha.

Det blev ingen riktig mat, inte sugen... Två mackor och det sista av min ananas och galiamelon. Åt rejäl lunch så har iaf ätit lagad mat tidigare idag. :) Måste vara värmen...
 
Sv: Beach 2013, del X

Men chips är gott... :p Härligt att springa så länge. Det är långt i mina ögon iaf. :)

Mmm hoppas jag hinner sola imorn! Kanske skulle dra till jobbet redan vid sju eller så... Har ju inga morgontrötta kollegor att ta hänsyn till imorn. :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Här är en till som är hemma en vanlig fredagskväll.. sambon jobbar så det är bara jag och djuren. Har passat på att gått en 7 km runda med hästen och minsta hunden precis och nu kör jag kvällsrundan för hundarna som är 3,5 innan jag hinner känna efter att jag är trött..:p

Mvh Domino_s
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag vet :D Ja, jag tycker också att det är långt, men längre ska det bli! Är lika nöjd med mig själv varje gång jag klarat ett pass enligt plan! :)

Haha sju, så tidigt tänkte inte jag gå upp. Kanske halv nio eller något... :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Är ju bara för att jag vill hinna vara ute och njuta av dagen. Vill inte vara instängd i ett rum utan fönster, med hög ljudvolym och endast +15 grader längre än jag måste. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp