Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Endomono fungerade faktiskt bra!! 5,4 km promenad. Det enda som inte funkade var kartan... Jag kunde se det blåa sträcket som visade vart jag gick, men inte vägarna... :crazy: Meen, jag hittade som tur var hem ändå! Det är lite lurigt att lära sig hitta nya vägar när man inte alls är bekant med omgivningen utan bara vet hur det ser ut exakt där man bor. Är dessutom "ute på landsbygden", precis i utkanten av en stad, vilket ger fantastiska promenadvägar! Men man är också ganska ensam när man är ute och går (förutom kängururna då :p )
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Jaha så var den semestern slut:( Dags att sluta äta en massa skit och bli mindre bullig.:D

Fast att jag har gått promenader och sprungit så känns det som att hela kroppen blivit sladdrig under semestern. För mycket mat och för onyttig mat gissar jag är felet.

Men men, jag har inte semester allt för ofta så jag ser det inte som ett nederlag utan bara som en njutbar semester!:)
 
Sv: Beach 2013, del X

kl

Här är det obeachigt värre. Befinner mig i värmland för bröllop, så igår blev det massa onyttig mat, tårta, chips och kakor. Tror inte att mitt omkringspringande med kameran kan räknas som motion? Men jag hittade en yoghurt med 0% fett att äta till frukost, trodde inte ens att sånna fanns.
Men det finns ett till stort men!! Idag åkte jag till coop forum (dvs ingen pytteliten kvartersbutik) i kortkorta shorts - utan att skämmas ett dugg. Fy fan vilket framsteg! Det var inte länge sen jag såg mig själv som en mindre valross, och jag har sedan dess förmodligen inte gått ner speciellt mycket eller hunnit med att träna så mycket som jag vill = jag har lyckats ändra min bild av mig själv ändå. I'm sexy and I know it ;)

Så här såg jag ut igår:
832AB1CF-7E29-435C-85F7-1457AE10003A-5602-00000634154F6E8C.jpg


Och gårdagens bröllopspar (valde en bild där dom är ur fokus ifall dom inte vill synas ordentligt här):
600585_632227203463477_1940982424_n.jpg
 
Sv: Beach 2013, del X

Idag mår jag illa.
Lite av bakfylla (Robbie Williams igår - grymt!!) och lite av ångest. Ska flyga i eftermiddag och jag ogillar det. Massvis. Dock tycker jag ju att det är värt det för jag älskar att resa men åååh,vill bara va framme!
 
Sv: Beach 2013, del X

Idag är det ångest på hög nivå.. Vi ska ha besök om ett par timmar och då har det naturligtvis av sambon inhandlats fika. Väldigt onyttigt sådan, bullar, kakor m.m

Känner fortfarande av ett sockersug när jag ser produkterna framför mej, är jag hemma och det inte finns något i skåpen känner jag inget sug alls. Men jag känner att det kommer bli hemskt att titta på när de andra trycker i sej.

Jag har äntligen fått lite resultat, 1,1 kg ner på bara några dagar så kroppen har äntligen ställt om sej och jag känner mej supernöjd! Nu vill jag ju inte förstöra detta. Sambon tycker jag är pisstråkig som nojar över detta, men kan inte hjälpas..:( Vi ska ha riktigt kalas för en släkting nästa lördag och då blir det tårta, då har jag varit sockerfri i 2,5 vecka och tänkte unna mej en tårtbit. Men fram tills dess vill jag hålla på det.

Giv mig styrka! :(

Mvh Domino_s
 
Sv: Beach 2013, del X

Idag är det ångest på hög nivå.. Vi ska ha besök om ett par timmar och då har det naturligtvis av sambon inhandlats fika. Väldigt onyttigt sådan, bullar, kakor m.m

Känner fortfarande av ett sockersug när jag ser produkterna framför mej, är jag hemma och det inte finns något i skåpen känner jag inget sug alls. Men jag känner att det kommer bli hemskt att titta på när de andra trycker i sej.

Jag har äntligen fått lite resultat, 1,1 kg ner på bara några dagar så kroppen har äntligen ställt om sej och jag känner mej supernöjd! Nu vill jag ju inte förstöra detta. Sambon tycker jag är pisstråkig som nojar över detta, men kan inte hjälpas..:( Vi ska ha riktigt kalas för en släkting nästa lördag och då blir det tårta, då har jag varit sockerfri i 2,5 vecka och tänkte unna mej en tårtbit. Men fram tills dess vill jag hålla på det.

Giv mig styrka! :(

Mvh Domino_s

Det där fixar du! Var bara på din vakt så du inte börjar äta med de andra, och så att du inte äter en på slutet för att det "finns ju några kvar".
Tänk så skönt det blir sedan när du tittat på alla andra som käkat, och du med gott samvete vet att den där skiten inte ligger och gror i din mage. :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Gud vilken snygg klänning!!

KL
Det börjar hända grejer här, på tuttarna iaf :D En klänning och en BH som tidigare varit lite i minsta laget sitter skitbra! Då kanske magen snart också börjar bli mindre :p

Grillade med vänner igår och det var sådär lagom onyttigt, har inte hunnit promenera något varken igår eller idag...men nya tag imorgon!
 
Sv: Beach 2013, del X

Kk
Jag måste ta tag i maten igen, känner mig plufsig och vill gå ner i vikt. Träningen funkar ju iaf och har gett resultat i form av bättre kondition. (Även om jag skippade bodypumpen igår eftersom jag verkligen inte hade lust, och dessutom mådde lite småskumt.
Förslag på mat/recept? Har för dålig fantasi och för mkt sötsug.

Ska iaf försöka få till veckans fjärde pass ikväll.
 
Sv: Beach 2013, del X

KL
O-ringen dag 1 avklarad. Fast beachkropp vet jag inte om man får, jag är full med blåmärken och skrapsår :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Jag tycker blåmärken och allehanda sår hör sommaren till :D

Knapp

Veckans träning:
13 km löpning
20 km cykel
3 styrkepass

+dagliga transportcyklingen på 7 km vardagar :) Nöjd tjej!

Har hållt formen helt okej trots dålig träning och hemsk kost! Börjar komma tillbaka, snart tipp topp igen ;)

52 kg på bilden. I början av maj, efter magkatarr, vägde jag 49.2. Inget av viktuppgången är tack vare träning :angel: så tur att jag var rätt fit, kilona fördelade sig bra
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp