Beach 2013, del X

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013, del X

Nej fel av mig, 11kg är det ju kvar inte 8 :p
Om jag bara kunde motivera mig att göra styrketräningen också, men det är så tråkigt!
 
Senast ändrad:
Sv: Beach 2013, del X

Gör du styrketräningen hemma eller på gymmet? :)
Själv är jag sämst i världen på att ta mig i kragen och träna styrka hemma, men på gymmet är det roligt (förutsatt att någon övervakar mig, annars vågar jag inte för jag är rädd att göra fel :p ). Kanske kan det vara så för dig med? :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Recept tack! :D


Lård: Tja, backar finns det gott om i alla fall. :p Måste försöka springa lite med...

Tycker absolut du ska satsa på lite utlandsresa i höst! :)
 
Sv: Beach 2013, del X

Ja, jag kan tänka mig att det är backigt! Jag var i Fuengirola för några år sedan och minns att när vi flög in såg allt ut att vara berg. Vi funderade nog på om vi skulle promenerat lite, men värmen i kombination med backarna blev lite för mycket :D

Ah, springa ja. Det ska jag börja så smått med nu i veckan också. Denna gången ska jag lova mig själv att det ska bli väldigt lugn upptrappning så att jag och framförallt mitt psyke håller. Är faktiskt lite taggad! :)

Planen är ju tågluffen! Åh, det ska bli fett. :love:
 
Sv: Beach 2013, del X


Självklart! :D

4 dl mjölk (röd)
4 ägg
2 msk fiberhusk (finns i hyllan för glutenfria produkter)
och sen om man vill ha lite sötma, lite vaniljsocker eller annan sötningsprodukt.

Jag vispade äggen först, sen i med resten och vispa noga. In i kylen 20 min, sen steka, de blir ganska tjocka, men det ska de va.. Urgoda med lite grädde till..:d Och man blir apmätt på 1-1,5.

Jag ska också testa att göra crepes av dessa, då utan någon sötningsprodukt i..

Mvh Domino_s
 
Sv: Beach 2013, del X

Precis, det kommer nog vara jävligt varmt och dant så jag vet i 17 om jag kommer palla springa. Blir nog tidiga morgnar och sen Siesta skulle jag tro. :)
Vi kommer åka till Fuengirola i alla fall en dag. Gillar den stan! :)
Skrev just ut vår flygbiljett. Iiiih! :D

Hoppas verkligen ni kommer iväg på tågluffen! Verkar asnice! :D
 
Sv: Beach 2013, del X

Ah, gött! Fiberhusk finns hos min föredetta LCHFande pojkvän, så sånna kanske det får bli till frulle på lördag. :d
 
Sv: Beach 2013, del X

Hm, du får känna vad som känns rimligt. Du ska ju inte dö av värmeslag heller, särskilt om kroppen (eller knoppen kanske i fallet med yrseln ;) ) inte känns helt 100.
Vi var ändå där typ i April, inte alls lika varmt som nu, och det kändes ändå för varmt. Men du har nog lite bättre självdisciplin än jag också. :p

Var det Alicante ni skulle till? Eller Malaga?

Jaa, jag hoppas (och tror) det! Nu har det tillstött lite komplikationer i form av att jag kommit in på universitetet. Jag vill egentligen inte (och har dessutom börjat vela kring huruvida jag ens vill läsa den utbildningen eller bara söker för att det är en bred utbildning och "rätt" sak att läsa...) men om nu min kompis skulle backa ur igen så känns det nog surt att ha tackat nej för att åka på en resa som inte blir av... Ah, blir tokig!
 
Sv: Beach 2013, del X

Härligt med vikten Mirre, det verkar gå bra för dig just nu! :)

kl

2 km promenad, wohoo! :D Känner av litelitelite i benet men det gör absolut inte ont. Imorgon ska jag nog promenera till och från jobbet så det borde bli typ 2,5 + 2,5 km :)
 
Sv: Beach 2013, del X

KL

Förstår inte hur min kropp funkar ibland :p

Jag har sett ett mönster... Nämligen att jag varannan dag väger 83,5kg och varannan 85kg? Liksom... Hallå?? :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Vi ska till Riviera del Sol. Mellan Fuengirola och Marbella :) Så det är Malaga vi flyger till(via Helsingfors...HAHA)

Självdiciplin vet i fan, men åker med brorsans träningsnörd till flickvän, så det är ju bra :D


Kan ni inte boka nu så inte kompisen kan tacka nej? :) :p
 
Sv: Beach 2013, del X

Eller hur? Det ska la änna märkas att jag är från Götet! ;)

Sleepan: första hotellnatten är bokad! Sen vet vi inte riktigt hur mycket vi vill boka heller, lite av tjusningen är ju att se var vi hamnar. Men kanske att vi bokar första veckan eller så :) hon har varit utomlands några veckor nu, men vi ska planera i helgen.
 
Sv: Beach 2013, del X

knapp

Hemma från gymmet. Idag var jag själv på gymmet så jag körde med skivstången idag, bänkpress, squats (rackarns bra teknik jag fick idag) och marklyft (lättare vikter än sist då det var ett tag sen jag körde). Några armhävningar och magövningar. Sen ansåg jag mig färdig. Fy så slut jag är nu. Och ska börja jobba om en timme. Pust! Dessutom ringde "extra chefen" och berättade att vi får gå underbemannat och så blir min dagtur flyttad till kväll imorgon. Suck!
 
Sv: Beach 2013, del X

Kl

Ca två timmar var vi ute och paddlade, supermysigt med stekande sol! I morgon åker vi på lite mer semester men jag ska plocka med träningsskor och kläder för naturen tror jag kommer vara superfin!
 
Sv: Beach 2013, del X

Vad mysigt att åka iväg! Njut ordentligt och ät gott! Skulle du gått upp lite så tar du snabbt igen det när du kommer hem (vilket du redan bevisat efter midsommar:))
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
3 792
Senast: Lipperta
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 348
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 360
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 222

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp